Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
Autopromocja
Zobacz
Reklama
Zobacz
Reklama
Zobacz

Szczeciński rower miejski działa od ok. dwóch tygodni. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
Szczeciński rower miejski działa od ok. dwóch tygodni. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
Nie będzie już problemów z dodzwonieniem się na infolinię szczecińskiego roweru miejskiego - tak zapowiada prezes spółki Nieruchomości i Opłaty Lokalne odpowiedzialnej za system. Andrzej Gajda poinformował, że najprawdopodobniej od środy telefony będzie odbierać nie jeden, a dwóch konsultantów.
Do spółki, a także do naszej audycji "Czas reakcji" dotarło sporo skarg od korzystających z miejskich jednośladów.

Rowerzyści narzekają, że często nie mogą dodzwonić się na infolinię. Z konsultantem muszą skontaktować się m.in. wtedy, gdy chcą zwrócić rower, a na danej stacji nie ma wolnych miejsc.

W takim przypadku trzeba przypiąć jednoślad do jednego ze stojaków i poinformować o tym konsultanta. Dopóki tego nie zrobimy, system będzie naliczać nam opłatę za korzystanie z roweru, bo darmowe jest tylko pierwsze 20 minut jazdy.

Jak wynika ze statystyk, dziennie konsultanci przeprowadzają nawet 200 rozmów, do tego dochodzi obsługa setki maili i zgłoszeń serwisowych. Najwięcej pracy mają między 13 a 18. Właśnie w tych godzinach ma pracować dodatkowa osoba.

Szczeciński rower miejski działa od ok. dwóch tygodni. Mieszkańcy mają do dyspozycji ponad trzysta jednośladów ustawionych w 32 stacjach w centrum Szczecina.
Relacja Sławomira Orlika.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

Reklama
Zobacz
Autopromocja
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty