Na miejscu zakończyły się właśnie prace rozbiórkowe. Ekipy remontowe rozpoczynają teraz budowę nowego peronu, trwa układanie nowej nawierzchni i krawędzi przystanku.
Ponadto na dworcu trwają prace przy ustawieniu nowej kładki nad torami, trwa także renowacja muru oporowego. Natomiast na trzecim peronie wyburzono dwa kioski z artykułami spożywczymi, wymieniana jest tam także nawierzchnia.
Szczecinianie mają nadzieję, że przebudowa dworca będzie przebiegać bez problemów.
- W tej chwili nie ma czwartego peronu. - Gruzowisko. Można powiedzieć, że walnęła bomba atomowa. - Halę główną rozebrali, nie ma czwartego peronu. - Widać, że zaczęli peron układać i prace idą w dobrym kierunku. - Jeszcze niedawno stał, a zaraz będzie nowy.
Czwarty peron zostanie otwarty dla podróżnych w połowie czerwca tego roku. Prace związane z remontem całego dworca mają się zakończyć w listopadzie. Koszt modernizacji to blisko 120 milionów złotych.
Szczecinianie mają nadzieję, że przebudowa dworca będzie przebiegać bez problemów.
- W tej chwili nie ma czwartego peronu. - Gruzowisko. Można powiedzieć, że walnęła bomba atomowa. - Halę główną rozebrali, nie ma czwartego peronu. - Widać, że zaczęli peron układać i prace idą w dobrym kierunku. - Jeszcze niedawno stał, a zaraz będzie nowy.
Czwarty peron zostanie otwarty dla podróżnych w połowie czerwca tego roku. Prace związane z remontem całego dworca mają się zakończyć w listopadzie. Koszt modernizacji to blisko 120 milionów złotych.