Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
reklama
Zobacz
Reklama
Zobacz

Wózek widłowy będzie pracował na nabrzeżach zarządzanych przez DB Port Szczecin. W Polsce są tylko trzy takie wózki widłowe. Fot. Weronika Łyczywek [Radio Szczecin]
Wózek widłowy będzie pracował na nabrzeżach zarządzanych przez DB Port Szczecin. W Polsce są tylko trzy takie wózki widłowe. Fot. Weronika Łyczywek [Radio Szczecin]
Wózek widłowy będzie pracował na nabrzeżach zarządzanych przez DB Port Szczecin. W Polsce są tylko trzy takie wózki widłowe. Fot. Weronika Łyczywek [Radio Szczecin]
Wózek widłowy będzie pracował na nabrzeżach zarządzanych przez DB Port Szczecin. W Polsce są tylko trzy takie wózki widłowe. Fot. Weronika Łyczywek [Radio Szczecin]
Wózek widłowy będzie pracował na nabrzeżach zarządzanych przez DB Port Szczecin. W Polsce są tylko trzy takie wózki widłowe. Fot. Weronika Łyczywek [Radio Szczecin]
Wózek widłowy będzie pracował na nabrzeżach zarządzanych przez DB Port Szczecin. W Polsce są tylko trzy takie wózki widłowe. Fot. Weronika Łyczywek [Radio Szczecin]
Wózek widłowy będzie pracował na nabrzeżach zarządzanych przez DB Port Szczecin. W Polsce są tylko trzy takie wózki widłowe. Fot. Weronika Łyczywek [Radio Szczecin]
Wózek widłowy będzie pracował na nabrzeżach zarządzanych przez DB Port Szczecin. W Polsce są tylko trzy takie wózki widłowe. Fot. Weronika Łyczywek [Radio Szczecin]
W polskich portach jest tylko jedno takie urządzenie. W Szczecinie rozładowuje statki największy wózek widłowy jaki pracuje na polskim wybrzeżu. Może podnieść na wysokość 4 metrów towary o wadze 42 ton.
Wózek widłowy będzie pracował na nabrzeżach zarządzanych przez DB Port Szczecin. W Polsce są tylko trzy takie widlaki.

- Troszeczkę się różni od tych z supermarketu, przede wszystkim wielkością, naprawdę robi wrażenie, może podnieść 42 tony. Zakupiliśmy go szczególnie pod ładunki jednostkowo duże i ciężkie, są to m.in. granity i blacha w rolach - mówi Dariusz Szklar z DB Port Szczecin.

Tak duży wózek widłowy o długości niemal 7 metrów kosztuje kilkaset tys. euro.

- W tej chwili operuje na nabrzeżu Czeskim, mamy przeładunek slabów, trwa załadunek na wagony. To są dosyć spore elementy, półfabrykaty przeznaczone do hut o wadze jednostkowej nawet do 36 ton - dodaje Szklar.

Wózek widłowy wyprodukowała firma Cargotec, która ma swoje zakłady w specjalnej strefie ekonomicznej pod Stargardem.
Dariusz Szklar z DB Port Szczecin: - Troszeczkę się różni od tych z supermarketu, przede wszystkim wielkością, naprawdę robi wrażenie, może podnieść 42 tony. Zakupiliśmy ją szczególnie pod ładunki jednostkowo duże i ciężkie, są to m.in. granity i blacha w
Dariusz Szklar: - W tej chwili operuje na nabrzeżu czeskim, mamy przeładunek slabów, załadunek na wagony. To są dosyć spore elementy, półfabrykaty przeznaczone do hut o wadze jednostkowej nawet do 36 ton.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty