Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
Reklama
Zobacz
Autopromocja
Zobacz
Reklama
Zobacz

Realizacja: VISTAL
Przęsła przeprawy są już połączone. Most nad Regalicą zgodnie z planem powinien być gotowy w ostatnich dniach lipca, czyli tuż przed Zlotem Wielkich Żaglowców.
Zanim tak się stanie, spółkę Vistal z Gdyni, która odbudowuje uszkodzony most czeka jeszcze sporo pracy. Na dwustumetrowej konstrukcji przęseł kładzione jest w tej chwili uzbrojenie pod przyszłą jezdnię. Później trzeba będzie jeszcze ją ułożyć i zbudować z obu stron podjazdy.

Po południu 30 kwietnia ubiegłego roku w pobliżu Mostu Cłowego łowiący ryby wędkarze usłyszeli huk, a część jego konstrukcji wpadła do wody. W połowie czerwca most został całkowicie wyłączony z ruchu. Podjęto decyzję, że jego konstrukcja musi być w całości wymieniona. W połowie października rozpoczęła się rozbiórka. Nowa przeprawa będzie kosztowała ponad 18 milionów złotych.
Na dwustumetrowej konstrukcji przęseł kładzione jest w tej chwili uzbrojenie pod przyszłą jezdnię. Później trzeba będzie jeszcze ją ułożyć i zbudować z obu stron podjazdy. Fot. ZDiTM
Na dwustumetrowej konstrukcji przęseł kładzione jest w tej chwili uzbrojenie pod przyszłą jezdnię. Później trzeba będzie jeszcze ją ułożyć i zbudować z obu stron podjazdy. Fot. ZDiTM
Na dwustumetrowej konstrukcji przęseł kładzione jest w tej chwili uzbrojenie pod przyszłą jezdnię. Później trzeba będzie jeszcze ją ułożyć i zbudować z obu stron podjazdy. Fot. ZDiTM
Na dwustumetrowej konstrukcji przęseł kładzione jest w tej chwili uzbrojenie pod przyszłą jezdnię. Później trzeba będzie jeszcze ją ułożyć i zbudować z obu stron podjazdy. Fot. ZDiTM
Na dwustumetrowej konstrukcji przęseł kładzione jest w tej chwili uzbrojenie pod przyszłą jezdnię. Później trzeba będzie jeszcze ją ułożyć i zbudować z obu stron podjazdy. Fot. ZDiTM
Na dwustumetrowej konstrukcji przęseł kładzione jest w tej chwili uzbrojenie pod przyszłą jezdnię. Później trzeba będzie jeszcze ją ułożyć i zbudować z obu stron podjazdy. Fot. ZDiTM
Na dwustumetrowej konstrukcji przęseł kładzione jest w tej chwili uzbrojenie pod przyszłą jezdnię. Później trzeba będzie jeszcze ją ułożyć i zbudować z obu stron podjazdy. Fot. ZDiTM
Na dwustumetrowej konstrukcji przęseł kładzione jest w tej chwili uzbrojenie pod przyszłą jezdnię. Później trzeba będzie jeszcze ją ułożyć i zbudować z obu stron podjazdy. Fot. ZDiTM

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

Reklama
Zobacz
Autopromocja
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty