Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
Reklama
Zobacz
Autopromocja
Zobacz

źródło fot.: www.pixabay.com/photo-688566 (domena publiczna)
źródło fot.: www.pixabay.com/photo-688566 (domena publiczna)
Ominięcie miejscowości Przęsocin, przy dojeździe do węzła Police, jest wariantem optymalnym - uważa Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad. Chodzi o planowane połączenie północnych dzielnic Szczecina z projektowaną zachodnią obwodnicą.
Obecnie negocjowane są już tylko dwa warianty: jeden gminny, a drugi generalnej dyrekcji.

Nowa trasa dojazdowa nie jest jeszcze ostatecznie wytyczona, ale powinna iść zupełnie nowym śladem - uważa Mateusz Grzeszczuk z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. - Przejazd przez Przęsocin, przez centrum Polic, już obecnie ruch jest tam bardzo duży i jeżeli do tego dodalibyśmy ruch w kierunku Zachodniej Obwodnicy Szczecina, ten docelowy wyjazdowy od strony Szczecina, to wówczas mielibyśmy duże problemy komunikacyjne z dostaniem się do tych węzłów.

Negocjacje w sprawie wyboru ostatecznego wariantu nadal trwają. Kolejne rozmowy odbędą się na początku grudnia - dodaje Mateusz Grzeszczuk. - W tej chwili rozmawiamy z gminą, żeby te rozwiązania komunikacyjne zapewniały właściwy dojazd do węzła Police nie tylko z pominięciem Polic, ale również tak, aby zapewnić najlepszy dojazd od północnych dzielnic Szczecina.

Na wybudowanie nowej trasy dojazdowej do węzła Police władze gminy otrzymały prawie 250 milionów wsparcia rządowego.
Nowa trasa dojazdowa nie jest jeszcze ostatecznie wytyczona, ale powinna iść zupełnie nowym śladem - uważa Mateusz Grzeszczuk z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Negocjacje w sprawie wyboru ostatecznego wariantu nadal trwają. Kolejne rozmowy odbędą się na początku grudnia - dodaje Mateusz Grzeszczuk.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

Autopromocja
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty