Reklamy suplementów diety, produktów leczniczych oraz samych leków zalewają polską telewizję. W 2014 roku tylko w czterech kanałach wyemitowano ich 200 tysięcy. Producenci ukrywają fakt, że suplement diety jest suplementem i celowo wprowadzają odbiorcę w błąd. Wielu naukowców dowodzi, że zakup takich preparatów to wyrzucanie pieniędzy w błoto, a poza tym bardziej można sobie zaszkodzić niż pomóc. Tymczasem po takie preparaty sięga już 20 proc. Polaków. W całej Europie stosuje je milion osób, a za oceanem – co drugi Amerykanin.
Goście:
Danuta Parszewska-Knopf – farmaceutka, właścicielka apteki
Artur Gnat – Dom Marki Max von Jastrow
dr n. med. Tomasz Janus, toksykolog z Katedry i Zakładu Toksykologii Klinicznej i Sądowej Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Jarosław Lichodziejewski – Prezes Związku Producentów i Dystrybutorów SUPLEMENTY POLSKA
Danuta Parszewska-Knopf – farmaceutka, właścicielka apteki
Artur Gnat – Dom Marki Max von Jastrow
dr n. med. Tomasz Janus, toksykolog z Katedry i Zakładu Toksykologii Klinicznej i Sądowej Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Jarosław Lichodziejewski – Prezes Związku Producentów i Dystrybutorów SUPLEMENTY POLSKA