Świat jest piękny
Radio Szczecin » Świat jest piękny

[04.11.2017] Goleniów

Goleniów z lotu ptaka. Fot. goleniow360.pl
Tym razem odwiedziliśmy miasto legend: tych o diabłach i rzece Inie, o dziwnym zwierzęciu, które strzeże skarbu ukrytego pod mostem, o szczurołapach, dzwonach, ale nie tylko. Miejsce pełne pięknych zabytków, bogatej historii i oferty kulturalnej. Taki właśnie jest Goleniów.

[02.09.2017] Świdwin

Świat jest piękny z Radiem Szczecin w Świdwinie. Fot. Karolina Jaskólska [Radio Szczecin]
Tym razem pojechaliśmy do Świdwina. Odwiedziły nas tam też gwiazdy – Grzegorz Halama i Olgierd Moskalewicz. Dlaczego? Bo obaj panowie swoje młodzieńcze lata spędzili właśnie w Świdwinie. Sprawdziliśmy o co chodziło w bitwie o krowę. Postanowiliśmy też obsadzić wolne stanowisko straszydła na świdwińskim zamku. Kto nim będzie? Posłuchajcie!

[26.08.2017] Dziwnów - Festyn Komandosa

Ekipa programu Świat jest piękny w Dziwnowie
Karolina na urlopie, więc czas na typowo męską zabawę… w komandosów! Czeka nas tajna nadmorska misja, kryptonim: DZIWNÓW. Dostępny sprzęt – mikrofon. Do wykonania – przeszukanie Alei Gwiazd Sportu, manewry między miniaturowymi latarniami morskimi i test kamuflażu wśród dinozaurów. Będzie też impreza u komandosów.

[12.08.2017] Łobez

Karolina Jaskólska przy wozie transmisyjnym Radia Szczecin w Łobzie. Fot. Rafał Przybyłowicz [Radio Szczecin]
Za lasami, jeziorami, łobeskimi Bieszczadami, gdzieś przy rzece Redze można siedzieć i podziwiać Łobez. I nie ma szans, żeby się nudzić. Można iść na geocaching, potem na ryby, w międzyczasie iść ponurkować - wszystko w rytm muzyki tworzonej przez najstarszego DJa w Polsce.

[22.07.2017] Trzebiatów

Karolina Jaskólska z trzebiatowską słonicą
Trzebiatów zwiedzaliśmy szlakiem… słonia (a raczej słonicy), dowiedzieliśmy się też dlaczego kasza uratowała miasto przed najazdem sąsiadów z Gryfic. Ostatniego trzebiatowskiego młynarza pytaliśmy, kto straszy w młynie w centrum miasta, zajrzeliśmy też w miejsca, które ukochał sobie pewien znany amerykański malarz.

[15.07.2017] Kalisz Pomorski

Karolina Jaskólska i Dawid Siwek przy pomniku Ogórka Beczusia w Kaliszu Pomorskim.
W Kaliszu Pomorskim zajrzeliśmy do pałacu, którego nazwa nie jest do końca pewna, próbowaliśmy spotkać skrzaty, które od lat pomagają mieszkańcom tego uroczego miasteczka, sprawdziliśmy dokąd najlepiej pojechać rowerem, a gdzie damy rade dopłynąć kajakiem. Poznaliśmy też miejscowe legendy, na przykład o duchach i kamieniu do szlifowania... języka.

[01.07.2017] Świnoujście

Wiatrak Stawa Młyny w Świnoujściu. Fot. Sławomir Orlik [Radio Szczecin]
Z czym kojarzy Wam się Świnoujście? Jeżeli tylko z plażą, uzdrowiskiem i turystami z Niemiec, to pokażemy Wam inne uroki tego miasta. W trakcie programu dowiecie się ile schodów ma najwyższa latarnia morska nad Bałtykiem oraz gdzie znajduje się schron na wypadek III wojny światowej. W Świnoujściu spróbowaliśmy też zakręcić najpopularniejszym wiatakiem w mieście.
123

FOTOGALERIA

[04.11.2017] Goleniów
O audycji
[09.09.2017] Świnoujście - Dni Twierdzy na Wyspach
[02.09.2017] Świdwin
© Polskie Radio Szczecin SA. Wszystkie prawa zastrzeżone.Regulamin korzystania z portaluPolityka prywatnościBiuletyn Informacji Publicznej
Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej "Polityce prywatności".