Radio SzczecinRadio Szczecin » Biznes
Reklama
Zobacz
Reklama
Zobacz
Autopromocja
Zobacz

To osobisty kelner w kieszeni i koniec szukania obsługi po sali czy długiego oczekiwania na rachunek. Fot. mat. prasowe
To osobisty kelner w kieszeni i koniec szukania obsługi po sali czy długiego oczekiwania na rachunek. Fot. mat. prasowe
Program "WellSERVED" na smartphony pozwala wezwać kelnerkę, zapłacić rachunek, sprawdzić menu czy w dowolnej chwili zmienić zamówienie. Szczecinianie znaleźli już pierwszych chętnych na swój produkt.
Aplikacja działa już m.in. w niektórych wagonach WARS-u, testują ją również niektóre lokale w Szczecinie.

Jak mówi Maksymilian Kuśmierek z firmy WellSERVED, dzięki programowi sami wybieramy moment, w którym kelner ma podejść do naszego stolika, czy chcemy uregulować rachunek, o którego wysokości program na bieżąco nas informuje.

- Mamy pełną kontrolę nad wysokością rachunku. To my dyktujemy, kiedy chcemy złożyć zamówienie i przywołać obsługę - mówi Kuśmierek.

WARS to tylko pierwszy krok. Szczecinianie stworzyli aplikację także z myślą o szybkich pociągach Pendolino. - Pendolino będzie szybciej przemierzało trasę i trzeba będzie szybciej obsłużyć klientów - tłumaczy Kuśmierek.

Kelnerzy chwalą aplikację, ale zdania klientów są podzielone. - Kelnerzy nie lubią być wołani. To dobra i wygodna opcja. Odcinamy się od wszystkich kontaktów społecznych, maskara - mówią potencjalni klienci.

Wellserved zamierza sprzedawać aplikację także za granicą. Trwają rozmowy w tej sprawie.
Relacja Jarosława Gowina.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

Reklama
Zobacz
Autopromocja
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty