Program "WellSERVED" na smartphony pozwala wezwać kelnerkę, zapłacić rachunek, sprawdzić menu czy w dowolnej chwili zmienić zamówienie. Szczecinianie znaleźli już pierwszych chętnych na swój produkt.
Aplikacja działa już m.in. w niektórych wagonach WARS-u, testują ją również niektóre lokale w Szczecinie.
Jak mówi Maksymilian Kuśmierek z firmy WellSERVED, dzięki programowi sami wybieramy moment, w którym kelner ma podejść do naszego stolika, czy chcemy uregulować rachunek, o którego wysokości program na bieżąco nas informuje.
- Mamy pełną kontrolę nad wysokością rachunku. To my dyktujemy, kiedy chcemy złożyć zamówienie i przywołać obsługę - mówi Kuśmierek.
WARS to tylko pierwszy krok. Szczecinianie stworzyli aplikację także z myślą o szybkich pociągach Pendolino. - Pendolino będzie szybciej przemierzało trasę i trzeba będzie szybciej obsłużyć klientów - tłumaczy Kuśmierek.
Kelnerzy chwalą aplikację, ale zdania klientów są podzielone. - Kelnerzy nie lubią być wołani. To dobra i wygodna opcja. Odcinamy się od wszystkich kontaktów społecznych, maskara - mówią potencjalni klienci.
Wellserved zamierza sprzedawać aplikację także za granicą. Trwają rozmowy w tej sprawie.
Jak mówi Maksymilian Kuśmierek z firmy WellSERVED, dzięki programowi sami wybieramy moment, w którym kelner ma podejść do naszego stolika, czy chcemy uregulować rachunek, o którego wysokości program na bieżąco nas informuje.
- Mamy pełną kontrolę nad wysokością rachunku. To my dyktujemy, kiedy chcemy złożyć zamówienie i przywołać obsługę - mówi Kuśmierek.
WARS to tylko pierwszy krok. Szczecinianie stworzyli aplikację także z myślą o szybkich pociągach Pendolino. - Pendolino będzie szybciej przemierzało trasę i trzeba będzie szybciej obsłużyć klientów - tłumaczy Kuśmierek.
Kelnerzy chwalą aplikację, ale zdania klientów są podzielone. - Kelnerzy nie lubią być wołani. To dobra i wygodna opcja. Odcinamy się od wszystkich kontaktów społecznych, maskara - mówią potencjalni klienci.
Wellserved zamierza sprzedawać aplikację także za granicą. Trwają rozmowy w tej sprawie.