Dwie pogłębiarki pracują przy modernizacji toru wodnego do Szczecina. To docelowa liczba jednostek zaangażowanych w ten projekt.
- Na naszym projekcie pracują dwie pogłębiarki: Scheldt River oraz Vox Amalia. Początek projektu, to była pogłębiarka Amazone, która była pogłębiarką skrawająco-refulującą, w tej chwili są dwie pogłębiarki typu refulującego - tłumaczy zastępca dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie, Paweł Szumny.
Pogłębiarka Scheld River pracuje pomiędzy 41 a 49 kilometrem toru wodnego do Szczecina, Vox Amalia pogłębia odcinek od 25 do 35 kilometra.
- Nasz generalny wykonawca nie planuje zwiększenia liczby pogłębiarek, są one docelowe na projekcie - dodał.
Urobek wydobyty z toru jest odkładany na wyspie W 22 na Zalewie Szczecińskim, widać też wyspę W 28.
Pogłębiarka Scheld River pracuje pomiędzy 41 a 49 kilometrem toru wodnego do Szczecina, Vox Amalia pogłębia odcinek od 25 do 35 kilometra.
- Nasz generalny wykonawca nie planuje zwiększenia liczby pogłębiarek, są one docelowe na projekcie - dodał.
Urobek wydobyty z toru jest odkładany na wyspie W 22 na Zalewie Szczecińskim, widać też wyspę W 28.
- Na naszym projekcie pracują dwie pogłębiarki: Scheld River oraz Vox Amalia. Początek projektu, to była pogłębiarka Amazon, która była pogłębiarką skrawająco-refulującą, w tej chwili są dwie pogłębiarki typu refulującego - tłumaczy zastępca dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie, Paweł Szumny.