W piątek, podpisano list intencyjny w sprawie współpracy spółek. Mają się tam znaleźć zbiorniki na paliwa i infrastruktura przeładunkowa.
Staną na nabrzeżu budowanym przez Grupę Azoty Polyolefins na potrzeby projektu "Polimery Police" - mówi Tomasz Hinc, prezes Grupy Azoty.
- Obecność Orlenu wspólnie w porcie w Policach ze spółkami Grupy Azoty, myślę, że jest dobrym dowodem na współpracę spółek Skarbu Państwa i na to, że właśnie tutaj - na Pomorzu Zachodnim - rozbudowujemy ważną infrastrukturę Polskiego Państwa - tłumaczy Tomasz Hinc.
- Port w Policach jest czwartym morskim portem w Polsce, jeżeli chodzi o przeładunki - dodaje Hinc. - Jego znaczenie będzie zdecydowanie rosło. Na pewno zbiorniki nasze, w spółce Polyolefins, będą wykorzystywane do produkcji, do przywożenia propanu, etylenu, a Orlen będzie też z tej infrastruktury korzystał do prowadzenia własnych przedsięwzięć biznesowych.
Budowa "Polimerów" jest zaawansowana w 83 procentach.
- Obecność Orlenu wspólnie w porcie w Policach ze spółkami Grupy Azoty, myślę, że jest dobrym dowodem na współpracę spółek Skarbu Państwa i na to, że właśnie tutaj - na Pomorzu Zachodnim - rozbudowujemy ważną infrastrukturę Polskiego Państwa - tłumaczy Tomasz Hinc.
- Port w Policach jest czwartym morskim portem w Polsce, jeżeli chodzi o przeładunki - dodaje Hinc. - Jego znaczenie będzie zdecydowanie rosło. Na pewno zbiorniki nasze, w spółce Polyolefins, będą wykorzystywane do produkcji, do przywożenia propanu, etylenu, a Orlen będzie też z tej infrastruktury korzystał do prowadzenia własnych przedsięwzięć biznesowych.
Budowa "Polimerów" jest zaawansowana w 83 procentach.
- Staną na nabrzeżu budowanym przez Grupę Azoty Polyolefins na potrzeby projektu Polimery Police - mówi Tomasz Hinc, prezes Grupy Azoty.