Przewodniczący klubu Lewicy komentuje wywiad wicepremiera Jarosława Kaczyńskiego: "Narcyz, mały, sfrustrowany człowiek, który nie czuje polityki i społeczeństwa". Tak oceniał w "Rozmowie pod krawatem" Krzysztof Gawkowski.
Polityk Lewicy tłumaczył, że w rozmowie z "Rzeczpospolitą" Kaczyński zapowiedział "dokręcenie śruby sądom". I że postawił na szali unijny Fundusz Odbudowy.
- Nie zgadzam się na to, żeby Polkom i Polakom odbierać setki miliardów złotych na nowe szkoły, przedszkola, na politykę społeczną w okresie pandemii, na różnego rodzaju ratowania polskich firm... - zaczął Gawkowski.
- To było wypowiedziane w trybie warunkowym, więc nie można komentować czegoś, czego jeszcze nie było... - przerwał red. Piotr Cywiński.
- Ale, w trybie warunkowym Jarosław Kaczyński wiele razy się wypowiadał, że m.in. nie będą polskie firmy kupowały polskich mediów... - argumentował Gawkowski.
- Ale nie chodziło o polskie media, ale o polskojęzyczne, niemieckie media, uściślijmy! - apelował Cywiński.
Fundusz Odbudowy na walkę ze skutkami pandemii to 750 miliardów euro, które Unia Europejska pożyczy na rynkach finansowych.
Do Polski ma trafić ponad 60 miliardów euro; prawie połowa z tego to pożyczka do spłacenia.
- Nie zgadzam się na to, żeby Polkom i Polakom odbierać setki miliardów złotych na nowe szkoły, przedszkola, na politykę społeczną w okresie pandemii, na różnego rodzaju ratowania polskich firm... - zaczął Gawkowski.
- To było wypowiedziane w trybie warunkowym, więc nie można komentować czegoś, czego jeszcze nie było... - przerwał red. Piotr Cywiński.
- Ale, w trybie warunkowym Jarosław Kaczyński wiele razy się wypowiadał, że m.in. nie będą polskie firmy kupowały polskich mediów... - argumentował Gawkowski.
- Ale nie chodziło o polskie media, ale o polskojęzyczne, niemieckie media, uściślijmy! - apelował Cywiński.
Fundusz Odbudowy na walkę ze skutkami pandemii to 750 miliardów euro, które Unia Europejska pożyczy na rynkach finansowych.
Do Polski ma trafić ponad 60 miliardów euro; prawie połowa z tego to pożyczka do spłacenia.
Dodaj komentarz 7 komentarzy
Lepszymi są media nadzorowane przez partyjnych kacyków i kierowane przez partyjnych komisarzy politycznych, siejące partyjną polskojęzyczną propagandę czy też należące do koncernów międzynarodowych media, które działają w oparciu o przepisy prawa, reguły rynku i reguły dziennikarskiej etyki???
Ot, dylemat propagandzisty.... :)))
Zabawne, że przedstawiciel lewicy wypowiada się o odczuwaniu społeczeństwa i to pół wieku po pamiętnym Grudniu...
Ten młody człowiek nie zdaje sobie sprawy ( albo tak udaje) że KAŻDA spółka akcyjna może inwestować w co chce bo jest na łasce akcjonariuszy ! Lewicy to by nawet przeszkadzało kupno przez ORLEN sadu agrestu ; pod warunkiem że nie czerwonego ! Tylko że ten ból spotęgowany jest sprzedażą przez niemieckiego właściciela , który już widzi upadek lewackiej polityki w Niemczech.
Panie Gawkowski dostatek powstaje z własnej , ciężkiej pracy a nie z dotacji !
@Nomis - to jest styl działania Putina, Erdogana i Orbana.
Partia wysługuje się spółką akcyjna do realizacji partyjnego celu - eliminacji niezależnych od Partii mediów.
PZPR+
Lewica już miała wiele szans aby w Polsce cokolwiek zmienić na lepsze i się wykazać. I nigdy z niej nie skorzystała. Wymądrzać i krytykować to każdy student politologii może, ale coś zrobić na razie tylko PiS pokazał, że potafi. I są jacy są - też nie jestem ich fanem, ale nigdy Polakom nie żyło się lepiej niż od 2015 i taka jest prawda, czy tego chcemy czy nie. Fakty, dane, statystyki (nawet Eurostatu!) o tym świadczą.
a kto jest autorem sukcesów gospodarczych Polski - pan Kaczyński - i dlatego lewacy i lebarałowie go tak nienawidzą, a sami gówno zrobili wcześniej - wszyscy wyjechali za granicę - porażka
Dane pokazują że dalej mamy wzrost gospodarczy. natomiast czy nadal rodacy sie bogacą to bym polemizował, inflacja galopuje, przy 3.5% procentach inflacji mamy 0,5% stopy procentowe w związku z czym co miesiąc spada wartość pieniądza w polskich portfelach. wszystko po to żeby tanio spłacać długi które mamy zaciągnięte w dolarach i euro. Do tego mnóstwo nowych podatków, chyba każdy się zgodzi że to mityczne 500zł znaczy dużo mniej aniżeli 5 lat temu i tutaj jest duża w tym zasługa Pisu, i masz rację, tutaj PiS pokazał że potrafi.
POLACY wracajcie z Angli do PL !!!!
u NAS JEST LEPIEJ !
Zobacz także
2023-11-15, godz. 09:57
Bedka wyjaśnia, dlaczego część posłów Konfederacji nie poparła Elżbiety Witek
Tu nie chodziło o polityczną zemstę, ale o samą osobę Elżbiety Witek. Szef Konfederacji na Pomorzu Zachodnim wyjaśnia, dlaczego część posłów tej partii nie poparła kandydatki Prawa i Sprawiedliwości na wicemarszałka Sejmu.
» więcej
2023-11-14, godz. 09:12
Nowy radny: chcę współpracować z Radami Osiedlowymi
Głos mieszkańców powinien być lepiej słyszalny - mówi nowy radny w szczecińskiej Radzie Miasta.
» więcej
2023-11-13, godz. 10:54
"Patriotyzm z definicji zakłada odmienność"
Poprawność polityczna wykrzywia idee patriotyzmu. Tak uważa historyk i antykwariusz dr Wojciech Lizak, który był gościem porannej "Rozmowy pod krawatem" Radia Szczecin.
» więcej
2023-11-10, godz. 11:12
"Narodowe Święto Niepodległości powinno być wesołe i w gronie bliskich"
11 listopada to wesołe święto i tak właśnie powinniśmy ten dzień celebrować - mówił w "Rozmowie pod krawatem" Krzysztof Kowalczyk, historyk, dyrektor Archiwum Państwowego w Szczecinie.
» więcej
2023-11-09, godz. 09:11
W Marszu Niepodległości chodzi o to, by Polacy się łączyli
To wydarzenie ma przede wszystkim łączyć Polaków - tak o szczecińskim Marszu Niepodległości mówi jedna z organizatorek.
» więcej
2023-11-08, godz. 09:43
"Cały czas odbywa się sprawdzanie zdolności światowego hegemona"
Wiele konfliktów, które toczą się dziś na świecie, łączy się ze sobą - mówił w "Rozmowach pod krawatem" Marek Budzisz - ekspert do spraw wschodu.
» więcej
2023-11-07, godz. 09:17
"Nie będę torpedował działań prezydenta Krzystka" - zapewnia nowy radny Szczecina
Będzie współpracował z prezydentem i klubem, ale nie zamierza rezygnować z ideałów. Tak mówi Andrzej Radziwinowicz, który dzisiaj zostanie nowym miejskim radnym klubu Koalicji Obywatelskiej.
» więcej
2023-11-06, godz. 10:39
Matecki: opozycja już wycofuje się z przedwyborczych obietnic
Bałagan po PiS-ie, to między innymi szereg strategicznych inwestycji. Tak opinie polityków opozycji komentował w "Rozmowie pod krawatem" poseł Solidarnej Polski Dariusz Matecki.
» więcej
2023-10-30, godz. 09:28
Ekonomista US: w przyszłym roku ceny mieszkań wzrosną
Stopy procentowe będą spadać, ale ceny nieruchomości niekoniecznie - gość "Rozmów pod krawatem" oceniał, czy końcówka roku to dobry czas na zakup mieszkania.
» więcej
2023-10-26, godz. 10:08
Socjolog polityki: Andrzej Duda może próbować przebudować obóz Zjednoczonej Prawicy
Istnieją już dziś pewne przesłanki, że Andrzej Duda - po zakończeniu kadencji prezydenta - zaangażuje się w przebudowę Zjednoczonej Prawicy - mówił w "Rozmowie pod krawatem" socjolog polityki.
» więcej
2023-10-23, godz. 09:25
Rektor PUM: dzięki inwestycjom nasza uczelnia będzie w pierwszej dziesiątce
To ewenement w skali województwa, a może i kraju. Tak o nakładach na inwestycje Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego mówi jej rektor.
» więcej
2023-10-20, godz. 09:54
Bedka: wiele osób nawet nie patrzyło na to, co oferowały partie opozycyjne
Przyszła ewentualna rządowa koalicja partii opozycyjnych, nie zrealizuje swoich obietnic przedwyborczych. To opinia jedynki z listy Konfederacji w okręgu szczecińskim.
» więcej
2023-10-19, godz. 11:20
Zbigniew Bogucki: opozycja zapomni o obietnicach
Opozycja zapomniała szybciej o deklaracjach wyborczych niż się spodziewałem - mówił w "Rozmowie Pod Krawatem" wojewoda zachodniopomorski.
» więcej
2023-10-18, godz. 09:36
Na przełomie roku Centrum Solidarności Stocznia przejmie historyczny budynek
To dla nas ważny krok, ale teraz mnóstwo pracy przed nami - mówił w "Rozmowie pod Krawatem" dr hab. Sebastian Ligarski, p.o. dyrektor Centrum Solidarności "Stocznia".
» więcej
2023-10-17, godz. 09:39
"W kampanii starły się dwie zupełnie odmienne wizje Polski"
Do rekordowej frekwencji przyczyniła się między innymi wysoka temperatura sporu politycznego - oceniał w "Rozmowach pod krawatem" socjolog, profesor Waldemar Urbanik.
» więcej