Szczeciński oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad ogłosił właśnie przetarg na zaprojektowanie i budowę drogi S3 na odcinku Świnoujście - Troszyn o długości 33 km.
To ostatni fragment ekspresowej S3, jaki będzie budowany w naszym regionie.
Trasa została podzielona na dwa odcinki. Pierwszy prowadził ze Świnoujścia do Dargobądza, czyli przez Woliński Park Narodowy. Drugi będzie stanowił połączenie od Dargobądza do obwodnicy Parłówka i Troszyna.
Droga będzie się rozpoczynała od ronda, którego lokalizacja przewidziana jest na wylocie z tunelu łączącego wyspy Uznam i Wolin w Świnoujściu. Jest to również obszar terminalu promów Morskich w Świnoujściu, który stanowi połączenie ze Skandynawią. Na jej przebiegu powstanie siedem węzłów drogowych.
W zakres inwestycji wchodzi również budowa drugiego mostu na obwodnicy Wolina i estakady na obwodnicy Międzyzdrojów oraz obustronne miejsce obsługi podróżnych. Oferty cenowe powinniśmy poznać pod koniec stycznia przyszłego roku.
Trasa została podzielona na dwa odcinki. Pierwszy prowadził ze Świnoujścia do Dargobądza, czyli przez Woliński Park Narodowy. Drugi będzie stanowił połączenie od Dargobądza do obwodnicy Parłówka i Troszyna.
Droga będzie się rozpoczynała od ronda, którego lokalizacja przewidziana jest na wylocie z tunelu łączącego wyspy Uznam i Wolin w Świnoujściu. Jest to również obszar terminalu promów Morskich w Świnoujściu, który stanowi połączenie ze Skandynawią. Na jej przebiegu powstanie siedem węzłów drogowych.
W zakres inwestycji wchodzi również budowa drugiego mostu na obwodnicy Wolina i estakady na obwodnicy Międzyzdrojów oraz obustronne miejsce obsługi podróżnych. Oferty cenowe powinniśmy poznać pod koniec stycznia przyszłego roku.