Czas Reakcji
Radio SzczecinRadio Szczecin » Czas Reakcji » ARCHIWUM 2023
Zaprasza Krzysztof Kukliński
Nasza Słuchaczka była w jednym z ośrodków Uzdrowiska Kołobrzeg. Podczas posiłku odmówiono jej udostępnienia.. octu. Naszym gościem była Agnieszka Brzezińska, odpowiedzialna za żywienie w uzdrowisku.

Stacja w Miedwiecku w gm. Kobylanka prawie gotowa - niestety brakuje dojścia na perony. Naszym gościem był Bartosz Pietrzykowski z biura prasowego PKP Polskie Linie Kolejowe.

Dziś naszym gościem był pan Kacper - autor obszernego maila, ale i sytuacja była nietypowa: "3 marca spotkała mnie jak i innych podróżnych skandaliczna sytuacja.
W piątek w Kołobrzegu o godz 19:55 rozpocząłem podróż do Choszczna z przesiadkami w Białogardzie i Stargardzie. Po przybyciu na stację Białogard okazało się, że pociąg IC relacji Olsztyn-Szczecin opóźniony jest o 56 min, wcześniejszy tej samej relacji o 180min! Ostatecznie pociągi były opóźnione o ponad 220min. Najgorsze nastąpiło jednak o 22.00 - osoba podająca się za zarządcę dworca poinformowała, że pomieszczenie zostanie zamknięte o godz 22:30. Osoba ta nie legitymowała się żadnymi dokumentami, a sposób informowania i rozmowy z podróżnymi był skandaliczny! W obiekcie znajdowało się kilkanaście osób, które jak i ja oczekiwały na opóźniony pociąg i nie mogły kontynuować podroży. Najbliższe planowane pociągi pojawiały się na stacji dopiero ok 6 rano! Tak wiec jako posiadacz biletu na przejazd odmówiłem opuszczenia dworca, ponieważ zostałbym zmuszony to przebywania na zewnątrz ok. 8 godzin do najbliższego pociągu. Temperatury tej nocy osiągały wartość +2 stopni C. Wcześniej wspomniana osoba wezwała patrol policji, który wylegitymował mnie i zmusił do opuszczenia dworca. Gdy tylko drzwi dworca się zamknęły i "problem" z niewygodnym podróżnym zniknął, policjanci poinformowali mnie, że to nie ich sprawa, nie mają kompetencji i mam zgłaszać się do PKP. Po moich kilku pytaniach "co mam teraz zrobić?" policjanci wskazali mi bliżej nieokreślone miejsce (prosto i za biedronką skręci Pan w prawo) - będzie tam ogrzewalnia. Tak wiec o godz. 23 w obcym mieście zostałem odesłany w bliżej nieokreślone miejsce. Uważam, że takie sytuacje nie powinny mieć miejsca! Zawiódł przewoźnik, zawiódł zarządca dworca, a na koniec i policja!". Zapytaliśmy spółki PKP o całą sytuację - czekamy na odpowiedź.

Zobacz także

2023-12-15, godz. 09:47 13.12.2023 Właściwie jeden temat zdominował dzisiejszy program. Na skrzyżowaniu ulic Derdowskiego, Taczaka i 26 kwietnia zainstalowano system RedLight. Kilka kamer… » więcej 2023-12-12, godz. 11:29 12.12.2023 Faktura za prąd niższa o 125 zł, wyższy limit tańszej energii i zniżka na rachunki w przyszłym roku. Co zrobić, aby te bonusy otrzymać? Nasz słuchacz… » więcej 2023-12-12, godz. 11:12 11.12.2023 Kraków, Warszawa a w kolejce prawdopodobnie inne duże miasta w Polsce. Strefy Czystego Transportu przywędrowały do nas z europejskich metropolii. Jak przekonuje… » więcej 2023-12-08, godz. 13:07 08.12.2023 Pani Katarzyna Napisała do nas interesującego maila w sprawie e-papierosów, oto tylko niewielki fragment: "staliśmy się liderem w paleniu e-papierosów. Wydawałoby… » więcej 2023-12-07, godz. 13:05 07.12.2023 Szczeciński magistrat ostrzega: "w ostatnich dniach pracownicy Schroniska odebrali kilka telefonów od mieszkańców, których odwiedziły osoby podające się… » więcej 2023-12-06, godz. 11:58 06.12.2023 "Okręgowa Rada Lekarska w Szczecinie z zaniepokojeniem odbiera kolejne sygnały o braku leków na COVID-19 w aptekach raz w opiece ambulatoryjnej. To niebezpieczne… » więcej 2023-12-05, godz. 11:22 05.12.2023 Dziś kontynuowaliśmy dwa poruszane wcześniej tematy. Pierwszy benzyna E10, która ma zastąpić od 1 stycznia "klasyczną" benzynę - naszym gościem był dr… » więcej 2023-12-04, godz. 13:35 04.12.2023 W sobotę w Nadleśnictwie Nowogard znaleziono rannego wilka, zwierzę najprawdopodobniej zostało postrzelone podczas polowania, mimo udzielonej pomocy nie przeżyło… » więcej 2023-12-01, godz. 13:15 01.12.2023 Zbliża się sezon zimowych wyjazdów w góry - niestety często turystyczne miejscowości borykają się z nadmiernym smogiem. Gdzie to sprawdzić? Naszym gościem… » więcej 2023-11-30, godz. 12:01 30.11.2023 Napisał do nas Słuchacz: "godz. 10 rano, dzwonek do domofonu. - Gazownia - słyszę, otwieram. Stoi jeden facet w roboczym ubraniu, z jakimś zeszytem i mówi:… » więcej