Po naszych drogach ma także jeździć mniej wraków. Zgodnie z nowym prawem wszystkie państwa członkowskie miałyby honorwać dokumenty wydane w innym państwie, w tym badania techniczne.
Przykładowo jeżeli samochód zostałby wyrejestrowany w Niemczech z powodu szkody całkowitej, to nie będzie mógł być zarejestrowany w Polsce.
Na decyzję o tym, czy nowe przepisy wejdą w życie będziemy musieli poczekać do 15 kwietnia. Wtedy ma o nich zdecydować europarlament. Jeżeli je przyjmie, to państwa członkowskie będą miały 3 lata na wprowadzenie nowego prawa.
Goście:
Marek Młodożeniec - rzeczoznawca techniki samochodowej i ruchu drogowego, biegły sądowy
Arkadiusz Kuzio - Akademia Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Szczecinie
mec.Krzysztof Tumielewicz - adwokat, radca prawny
Przykładowo jeżeli samochód zostałby wyrejestrowany w Niemczech z powodu szkody całkowitej, to nie będzie mógł być zarejestrowany w Polsce.
Na decyzję o tym, czy nowe przepisy wejdą w życie będziemy musieli poczekać do 15 kwietnia. Wtedy ma o nich zdecydować europarlament. Jeżeli je przyjmie, to państwa członkowskie będą miały 3 lata na wprowadzenie nowego prawa.
Goście:
Marek Młodożeniec - rzeczoznawca techniki samochodowej i ruchu drogowego, biegły sądowy
Arkadiusz Kuzio - Akademia Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Szczecinie
mec.Krzysztof Tumielewicz - adwokat, radca prawny