Przeprawa przechodzi przegląd, podczas którego zostanie wyregulowane i skalibrowane jego ruchome przęsło. Pociągi jadą objazdem.
Przez most przejeżdża codziennie ponad trzydzieści pociągów pasażerskich.
- Do 24 czerwca przeprowadzimy prace konserwatorskie na moście na Regalicy. W związku z nimi pociągi, które kursują przez Szczecin Dąbie jadą teraz kilkanaście minut dłużej - tłumaczy Karol Jakubowski z biura prasowego spółki PKP Polskie Linie Kolejowe.
Zwodzone przęsło mostu nad Regalicą niemal rok temu przeszło gruntowny remont. W tym czasie zautomatyzowano m.in. cały system sterowania podnoszonym przęsłem przeprawy, zabezpieczono także stalową konstrukcję przed korozją. To jedyny tego typu most w Polsce. Istnieje od 1877 roku.
- Do 24 czerwca przeprowadzimy prace konserwatorskie na moście na Regalicy. W związku z nimi pociągi, które kursują przez Szczecin Dąbie jadą teraz kilkanaście minut dłużej - tłumaczy Karol Jakubowski z biura prasowego spółki PKP Polskie Linie Kolejowe.
Zwodzone przęsło mostu nad Regalicą niemal rok temu przeszło gruntowny remont. W tym czasie zautomatyzowano m.in. cały system sterowania podnoszonym przęsłem przeprawy, zabezpieczono także stalową konstrukcję przed korozją. To jedyny tego typu most w Polsce. Istnieje od 1877 roku.