Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
reklama
Zobacz
Reklama
Zobacz
Autopromocja
Zobacz

Port Luka Bar w Czarnogórze. Fot. google.pl/maps
Port Luka Bar w Czarnogórze. Fot. google.pl/maps
Większościowym udziałem portu w Bar jest bałkańskie państwo, które chce się pozbyć swoich akcji.
Włoski dziennik zajmujący się ekonomią "Osservatorio Italiano" twierdzi, że szczecińska spółka jest jedną z trzech, które przymierzają się do sprywatyzowania portu Luka Bar. Zainteresowani mają być też Włosi i Turcy.

- Z założenia, nie komentujemy tego typu doniesień. Zgodnie z naszą strategią rozwijamy naszą działalność tak, by optymalnie wykorzystać możliwości wynikające z utworzenia korytarza transportowego łączącego Bałtyk z Adriatykiem.(...) Bałkany są istotnym punktem na mapie transportowej Europy i ważnym miejscem wymiany handlowej pomiędzy państwami Europy, Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu. Widzimy potencjał wzrostu obrotów handlowych na tym kierunku i zamierzamy w tym wzroście uczestniczyć - poinformował nas w komunikacie prezes OT Logistics, Zbigniew Nowik.

Obecnie OT Logistics ma porty m.in. w Świnoujściu i Gdyni. Do szczecińskiej firmy należy 20 proc. udziałów w chorwackim porcie w Rijece.
Materiał Tobiasza Madejskiego

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

reklama
Zobacz
Autopromocja
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty