Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
Reklama
Zobacz
Reklama
Zobacz
Autopromocja
Zobacz

Korek na ul. Zegadłowicza sięga Pilchowa i ma około 2,5 kilometra długości. źródło: Facebook Grupa Suszą! Szczecin / Agnieszka Maćkowska
Korek na ul. Zegadłowicza sięga Pilchowa i ma około 2,5 kilometra długości. źródło: Facebook Grupa Suszą! Szczecin / Agnieszka Maćkowska
W mieście najtrudniej mają podróżujący w kierunku skrzyżowania przy jeziorze Głębokie. Korek na ul. Zegadłowicza sięga Pilchowa i ma około 2,5 kilometra długości.
W kierunku centrum bardzo wolno jedzie się również z Podjuch ulicą Floriana Krygiera. Zaraz za miastem zakorkowany jest przejazd remontowanym odcinkiem autostrady A6. Kierowcy muszą uważać już od zjazdu z węzła Dąbie.

Po tragicznym w skutkach wypadku, na ul. Gdyńskiej w Drawsku Pomorskim obowiązuje ruch wahadłowy.

Przed karsiborską przeprawą w kierunku Świnoujścia też kolejka - na prom kierowcy muszą czekać ponad 40 minut.

Dodaj komentarz 5 komentarzy

Czy jest w Szczecinie choć jedna kompetentna osoba od inżynierii ruchu drogowego?
Jak to możliwe, że niezależnie od tego, czy działa sygnalizacja świetlna, czy jest tam rondo, na skrzyżowaniu al. Wojska Polskiego, ul. Miodej, ul. E. Zegadłowicza i ul. H. Kupczyka zawsze są potężne korki?
Czy obecna sytuacja drogowa wpłynie na układ przyszłej przebudowy tego skrzyżowania i ostateczne wyeliminowanie tego problemu?
Nie ma - za to mnie przeraża, że kilkadziesiąt tysięcy osób nie chce nic zmienić w naszym mieście. Psioczą wszędzie na korki, frygi i inne, ale głosują bez zmian. fcuk logic.
Wygląda, że jest to miejsce na kolejny parking P+R i rozbudowę komunikacji miejskiej.
U nas po prostu wciąż obowiązuje doktryna wojenna "jednego mostu", który trzeba wysadzić, żeby zablokować nieprzyjacielowi drogę. To daltego pełno u nas ciasnych gardeł - pojedyncze wąskie drogi, jak najmniej mostów, pojedyncze linie kolejowe.
A wystarczyłby jeden odważny, który przedłużyłby Woj. Polskiego jako 2x2 pasy aż do Pilchowa albo nawet dalej. Niech będzie nawet z rondem na Głębokim. Tory tramwajowe przesunąć przy okazji jego budowy - miejsce na to jest. W samym Pilchowie też jest miejsce na poszerzenie drogi. Tylko jak znam życie kiedy padnie taki pomysł to wszyscy "zainteresowani" będą demondstrować PRZECIWKO takiej rozbudowie. Co będzie dowodem na teorię, że inteligencji nie da się znaleźć w paczce czipsów.
O czym Wy drodzy przedmówcy w ogóle mówicie. Jakie poszerzanie wąskich gardeł, jakie przedłużenie Wojska Polskiego do 2x2. W szczecińskim UM jest specjalna komórka odpowiedzialna za organizowanie korków w miejscach, w których nigdy ich nie było, jak np. zwężenia do jednego pasa ruchu (np. Stalmacha/Lubeckiego - korki w godzinach szczytu sięgają bramy stoczni przy 1 maja), malując ścieżki rowerowe na jezdni i ograniczając ruch samochodowy do 1 pasa itd. A dlaczego tworzy się takie debilne rozwiązania? Bo tak jest po prostu taniej. Po co sygnalizacja świetlna na przycisk skoro tańsze są wysepki ze znakiem C-9/C-10. Po co przebudować krzywy chodnik, zrobić w nim asfaltową ścieżkę rowerową i poprawić komfort zarówno pieszych jak i rowerzystów skoro farba jest tańsza. I siedzą te Asy zadowolone z siebie i wmawiają sobie: zadanie wykonane, bezpieczeństwo wzrosło o 100%. P.S.
Pozdrowienia dla Pana Charęzy

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

Archiwum informacji

poniedziałek29wtorek30środa01czwartek02piątek03sobota04niedziela05poniedziałek06wtorek07środa08czwartek09piątek10sobota11niedziela12poniedziałek13wtorek14środa15czwartek16piątek17sobota18niedziela19poniedziałek20wtorek21środa22czwartek23piątek24sobota25niedziela26poniedziałek27wtorek28środa29czwartek30piątek31sobota01niedziela02
Autopromocja
Zobacz
Reklama
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty