Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
reklama
Zobacz
Autopromocja
Zobacz

Telefony od pacjentów będzie odbierało kilkunastu pracowników zachodniopomorskiego oddziału Narodowego Funduszu Zdrowia. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin/Archiwum]
Telefony od pacjentów będzie odbierało kilkunastu pracowników zachodniopomorskiego oddziału Narodowego Funduszu Zdrowia. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin/Archiwum]
Od wtorku pod jednym numerem telefonu można sprawdzić m.in. jak uzyskać kartę EKUZ, jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej czy - gdzie znajduje się najbliższy szpital. To wspólny projekt Narodowego Funduszu Zdrowia i Rzecznika Praw Pacjenta.
Do tej pory numer 800 190 590 należał do bezpłatnej ogólnopolskiej infolinii Rzecznika Praw Pacjenta. Ten jeden numer ma zastąpić kilka, na które dzwonili pacjenci z różnymi wątpliwościami i pytaniami.

Wszystko po to, by pacjenci jak najszybciej otrzymali kompleksową pomoc.

To dopiero początek zapowiadanych zmian: docelowo pracownicy Telefonicznej Informacji Pacjenta będą nie tylko podpowiadać w kwestiach formalnych, ale też udzielać prostych porad medycznych.

W ubiegłym roku infolinie NFZ obsługiwały ok. 40 tysięcy połączeń miesięcznie.

Telefony od pacjentów będzie odbierało kilkunastu pracowników zachodniopomorskiego oddziału Narodowego Funduszu Zdrowia.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

Archiwum informacji

poniedziałek29wtorek30środa01czwartek02piątek03sobota04niedziela05poniedziałek06wtorek07środa08czwartek09piątek10sobota11niedziela12poniedziałek13wtorek14środa15czwartek16piątek17sobota18niedziela19poniedziałek20wtorek21środa22czwartek23piątek24sobota25niedziela26poniedziałek27wtorek28środa29czwartek30piątek31sobota01niedziela02
Autopromocja
Zobacz
reklama
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty