Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
reklama
Zobacz
Autopromocja
Zobacz
Reklama
Zobacz

Rzeczniczka Deutsche Bahn wyjaśniła, że inwestycja będzie podzielona na dwa etapy. Pierwszy obejmie prace na 20-kilometrowym odcinku między Angermunde a Passow. Pozwolenie na budowę przewoźnik ma otrzymać w 2021 roku. Fot. Konrad Nowak [Radio Szczecin/Arc
Rzeczniczka Deutsche Bahn wyjaśniła, że inwestycja będzie podzielona na dwa etapy. Pierwszy obejmie prace na 20-kilometrowym odcinku między Angermunde a Passow. Pozwolenie na budowę przewoźnik ma otrzymać w 2021 roku. Fot. Konrad Nowak [Radio Szczecin/Arc
Wiadomo, kiedy pojedziemy szybszymi pociągami ze Szczecina do Berlina. W e-mailu skierowanym do reportera Radia Szczecin niemiecki przewoźnik informuje na jakim etapie jest elektryfikacja linii po ich stronie oraz budowa drugiego toru.
Rzeczniczka Deutsche Bahn wyjaśniła, że inwestycja będzie podzielona na dwa etapy. Pierwszy obejmie prace na 20-kilometrowym odcinku między Angermunde a Passow. Pozwolenie na budowę przewoźnik ma otrzymać w 2021 roku.

W tym samym roku modernizacja ma się rozpocząć, a zakończyć w 2025. Drugi etap zakłada elektryfikację oraz budowę drugiego toru między Passow a granicą z Polską. Dokumenty mają być gotowe na przełomie 2022 i 2023 roku. Początek budowy Deutsche Bahn planuje na 2024 rok, a koniec na 2026.

W e-mailu rzeczniczka przewoźnika podaje, że dziś maksymalna prędkość z jaką poruszają się pociągi między Berlinem a Szczecinem to 120 km/h, a po zakończeniu prac mają osiągać prędkość 160 km/h. Przekonuje, że inwestycja umożliwi szybsze podróże i więcej pociągów na tej linii.
Relacja Tobiasza Madejskiego

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

Autopromocja
Zobacz
reklama
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty