Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
reklama
Zobacz
Autopromocja
Zobacz

Ponad 100 tysięcy złotych od początku kadencji wydał zarząd Szczecina na reklamę nieruchomości przeznaczonych pod inwestycje.
Najwięcej, bo ponad 16 tysięcy złotych miasto zapłaciło szczecińskiej agencji Anons Press. Ponad 11 tysięcy kosztowało przygotowanie dwóch ofert inwestycyjnych i reklama w katalogu firmy Renet.

Po 10 tysięcy złotych wydano z budżetu na reklamy miasta w anglojęzycznym portalu internetowym Poland Business Network i miesięczniku Forbes.

W porównaniu z tymi kwotami, władze Szczecina wydały niewiele na promocję nieruchomości miasta w prasie lokalnej. Jak wynika z danych Urzędu, 2 tys. zł za druk ogłoszenia otrzymał Kurier Szczeciński. 1,8 tys. zł zapłacono za promocję na łamach Głosu Szczecińskiego. 3,5 tys. złotych miasto zapłaciło Gazecie Wyborczej za dwa zlecenia druku ogłoszeń.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

Archiwum informacji

poniedziałek29wtorek30środa01czwartek02piątek03sobota04niedziela05poniedziałek06wtorek07środa08czwartek09piątek10sobota11niedziela12poniedziałek13wtorek14środa15czwartek16piątek17sobota18niedziela19poniedziałek20wtorek21środa22czwartek23piątek24sobota25niedziela26poniedziałek27wtorek28środa29czwartek30piątek31sobota01niedziela02
Autopromocja
Zobacz
reklama
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty