Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
Autopromocja
Zobacz
reklama
Zobacz
Reklama
Zobacz

Skład z blisko pięciogodzinnym poślizgiem dojechał do stacji końcowej w niedzielę po południu. Fot. Łukasz Rabikowski [Radio Szczecin]
Skład z blisko pięciogodzinnym poślizgiem dojechał do stacji końcowej w niedzielę po południu. Fot. Łukasz Rabikowski [Radio Szczecin]
PKP Intercity oficjalnie przeprasza pasażerów spóźnionego pociągu z Przemyśla do Świnoujścia. Skład z blisko pięciogodzinnym poślizgiem dojechał do stacji końcowej w niedzielę po południu.
Przyczyną opóźnienia była awaria sieci trakcyjnej.

Pasażerowie pociągu skarżyli się na fatalne warunki podróży. Jak twierdzą, brakowało jakichkolwiek informacji na temat opóźnienia czy możliwości przesiadki, a konduktorzy byli aroganccy.

Według podróżnych, w toaletach było brudno i nie było wody, brakowało też papierowych ręczników i mydła.

Pasażerowie twierdzą też, że podczas całej, 25-godzinnej podróży zaproponowano im jedynie wodę. Jak mówią, niektórzy dostali także herbatę i kawę, ale tylko ci w pierwszej klasie.

- Jest nam bardzo przykro, że taka podróż miała miejsce. Dlatego chciałabym przeprosić wszystkich pasażerów - mówi Zuzanna Szopowska, rzeczniczka PKP Intercity. - Z pewnością przeprowadzimy postępowanie i będziemy sprawdzać, jak mogło do tego dojść. Będziemy też prowadzić postępowanie w stosunku do obsługi pokładowej. Rozpatrzymy również wszelkie skargi, które do nas napłyną.

Trasa, którą pokonuje TLK "Przemyślanin" jest jedną z najdłuższych w Polsce. Ma blisko tysiąc km. Podróż trwa około 20 godzin.
Przyjrzymy się tej sprawie i rozpatrzymy wszelkie skargi, które do nas napłyną - mówi Zuzanna Szopowska, rzecznik PKP Intercity.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

Autopromocja
Zobacz
reklama
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty