Drogowcy poprawili już błędy w dokumentacji projektowej i zapewniają, że prace ruszą pełną parą. Zmian wymagał między innymi projekt fundamentów, które znajdą się pod słupami trakcyjnymi.
Teraz prezes spółki Tramwaje Szczecińskie, Krystian Wawrzyniak zapewnia, że to koniec problemów z modernizacją.
- Pogoda nam sprzyja, w przyszłym tygodniu prace zostaną bardzo mocno przyspieszone - deklaruje Wawrzyniak.
W ramach remontu modernizację przejdzie również pętla przy Basenie Górniczym. Tu wszystko przebiega zgodnie z planem zapewnia Krystyna Gawrońska z Tramwajów Szczecińskich.
- Cała infrastruktura jest przygotowywana do założenia instalacji kanalizacyjnych, jest przygotowana też do układania torowiska tramwajowego - tłumaczy Gawrońska.
Torowisko musi być wykonane tak, aby wytrzymało co najmniej 25 lat eksploatacji. W związku z tym w przyszłym tygodniu Energopol Szczecin powinien rozpocząć wbijanie ponad 140 potężnych pali aby wzmocnić grunt pod nowe torowisko. Łączny koszt prac to 80 milionów złotych.