Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
Reklama
Zobacz
Autopromocja
Zobacz

Najmniej zadowoleni są jednak właściciele małych butików. Mówią, że markety zabierają im klientów, zachęcają promocjami, na które oni nie mogą sobie pozwolić. Fot. Weronika Łyczywek [Radio Szczecin]
Najmniej zadowoleni są jednak właściciele małych butików. Mówią, że markety zabierają im klientów, zachęcają promocjami, na które oni nie mogą sobie pozwolić. Fot. Weronika Łyczywek [Radio Szczecin]
Szczecinianie w szale zakupów: tłumy w sklepach, a znalezienie miejsca parkingowego graniczy z cudem. Tak właśnie wygląda Black Friday w galeriach handlowych w Szczecinie. Największym zainteresowaniem cieszą się sklepy z elektroniką i ubraniami. Szczecinianie twierdzą, że to doskonała okazja do kupienia prezentów bożonarodzeniowych.
- Szukam spodni, sweterków, może kurtki..., można skorzystać, wyda się mniej pieniędzy. - To okazja, żeby kupić dobre rzeczy po niskiej cenie, jak najtaniej, jak najlepiej - tłumaczyli łowcy okazji.

Wśród łowców okazji pojawiają się też głosy sceptyczne. Black Friday to marketing, a przeceny są iluzoryczne.

- Naklejone ceny są nieadekwatne do tego, jakie były wcześniej. Myślę, że Polacy nie są tego świadomi. - Myślę, że nie ma się co przedzierać przez takie tłumy ludzi, nie warto się zabijać - mówili sceptycy.

Najmniej zadowoleni są jednak właściciele małych butików. Mówią, że markety zabierają im klientów, zachęcają promocjami, na które oni nie mogą sobie pozwolić.

- Nie wprowadziłam żadnej promocji, bo musiałabym zejść do kosztów zakupu - wyjaśniła właścicielka butiku.

Przeceny są także w sklepach internetowych. Black Friday potrwa do niedzieli.
- Szukam spodni, sweterków, może kurtki..., można skorzystać, wyda się mniej pieniędzy. - To okazja, żeby kupić dobre rzeczy po niskiej cenie, jak najtaniej, jak najlepiej - mówili kupujący.
- Naklejone ceny są nieadekwatne do tego, jakie były wcześniej. Myślę, że Polacy nie są tego świadomi. - Myślę, że nie ma się co przedzierać przez takie tłumy ludzi, nie warto się zabijać - mówili sceptycy.
- Nie wprowadziłam żadnej promocji, bo musiałabym zejść do kosztów zakupu - wyjaśniła właścicielka butiku.

Dodaj komentarz 2 komentarze

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
12345
12345
Autopromocja
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty