Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
autopromocja
Zobacz
reklama
Zobacz
ogłoszenie
Zobacz

Specjalne łamacze wyposażone są w 12 młotów, które kruszą nawierzchnię na odpowiednią grubość. Fot. ZZDW w Koszalinie
Specjalne łamacze wyposażone są w 12 młotów, które kruszą nawierzchnię na odpowiednią grubość. Fot. ZZDW w Koszalinie
Specjalne łamacze wyposażone są w 12 młotów, które kruszą nawierzchnię na odpowiednią grubość. Fot. ZZDW w Koszalinie
Specjalne łamacze wyposażone są w 12 młotów, które kruszą nawierzchnię na odpowiednią grubość. Fot. ZZDW w Koszalinie
Specjalne łamacze wyposażone są w 12 młotów, które kruszą nawierzchnię na odpowiednią grubość. Fot. ZZDW w Koszalinie
Specjalne łamacze wyposażone są w 12 młotów, które kruszą nawierzchnię na odpowiednią grubość. Fot. ZZDW w Koszalinie
Specjalne łamacze wyposażone są w 12 młotów, które kruszą nawierzchnię na odpowiednią grubość. Fot. ZZDW w Koszalinie
Specjalne łamacze wyposażone są w 12 młotów, które kruszą nawierzchnię na odpowiednią grubość. Fot. ZZDW w Koszalinie
Specjalne łamacze wyposażone są w 12 młotów, które kruszą nawierzchnię na odpowiednią grubość. Fot. ZZDW w Koszalinie
Specjalne łamacze wyposażone są w 12 młotów, które kruszą nawierzchnię na odpowiednią grubość. Fot. ZZDW w Koszalinie
Specjalne łamacze wyposażone są w 12 młotów, które kruszą nawierzchnię na odpowiednią grubość. Fot. ZZDW w Koszalinie
Specjalne łamacze wyposażone są w 12 młotów, które kruszą nawierzchnię na odpowiednią grubość. Fot. ZZDW w Koszalinie
Specjalne łamacze wyposażone są w 12 młotów, które kruszą nawierzchnię na odpowiednią grubość. Fot. ZZDW w Koszalinie
Specjalne łamacze wyposażone są w 12 młotów, które kruszą nawierzchnię na odpowiednią grubość. Fot. ZZDW w Koszalinie
Przetrwały osiemdziesiąt lat: betonowe płyty na wojewódzkiej drodze nr 142, czyli popularnej "chociwelce" - w końcu znikają.
Na trasie pojawiły się amerykańskie maszyny stacjonujące w Czechach i rozpoczęło się kruszenie betonu.

Specjalne łamacze wyposażone są w 12 młotów, które kruszą nawierzchnię na odpowiednią grubość. Dzięki tej metodzie nie trzeba wywozić starych i uszkodzonych przez wieloletnią eksploatacje płyt. Pokruszony beton wykorzystywany jest później jako podbudowa pod nowe warstwy asfaltu.

Na "chociwelce" trwają również prace przy likwidacji starych wiaduktów. Przebudowywane są dwa mosty - jeden nad rzeką Małką w pobliżu Warchlinka oraz drugi nad rzeką Iną w pobliżu Sowna. Sześć wiaduktów przechodzi gruntowny remont.

Postęp prac już wyraźnie widać, ale cała przebudowa między Węzłem Rzęśnica a skrzyżowaniem z drogą wojewódzką 106-ką w pobliżu Łęczycy skończy się dopiero w czerwcu przyszłego roku.
Relacja Marka Borowca.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty