Nauczyciele nie chcą pracować z nowym, darmowym elementarzem. Ponad 90% wolałoby mieć możliwość wyboru podręcznika, niewiele mniej uważa, że „Nasz elementarz” nie jest dostosowany do pracy z sześciolatkami. Krytykę budzi część do nauki matematyki, a także niska trwałość książki, która teoretycznie ma służyć kilku rocznikom uczniów. Podręcznik chwali tylko kilka procent nauczycieli. Z kolei rodzice cieszą się, że darmowy elementarz ulżył domowym budżetom. Czy to jedyna jego zaleta? Jak do nauczycielskiej krytyki odniesie się ministerstwo?
Goście:
Maria Twardowska – wicedyrektor ds. doskonalenia nauczycieli Zachodniopomorskiego Centrum doskonalenia Nauczycieli, nauczyciel-konsultant ds edukacji wczesnoszkolnej
Alicja Ślęzak – nauczycielka nauczania wczesnoszkolnego w SP 45, Związek Nauczycielstwa Polskiego
Marzena Szlagier – nauczycielka nauczania wczesnoszkolnego
Radosław Majcher – Stowarzyszenie Rodzice dla szczecina – rodzic, którego dziecko korzysta z "Naszego Elementarza"
Maria Twardowska – wicedyrektor ds. doskonalenia nauczycieli Zachodniopomorskiego Centrum doskonalenia Nauczycieli, nauczyciel-konsultant ds edukacji wczesnoszkolnej
Alicja Ślęzak – nauczycielka nauczania wczesnoszkolnego w SP 45, Związek Nauczycielstwa Polskiego
Marzena Szlagier – nauczycielka nauczania wczesnoszkolnego
Radosław Majcher – Stowarzyszenie Rodzice dla szczecina – rodzic, którego dziecko korzysta z "Naszego Elementarza"