Opanowanie reklamowego chaosu do 2019 roku - to główne założenie uchwały krajobrazowej, która ma "ucywilizować" szczecińską przestrzeń. Pod szczególnym nadzorem będą okolice pl. Żołnierza i Lotników, a także Kościuszki, al. Wojska Polskiego i stare Dąbie. Generalna zasada będzie taka, że zostają reklamy legalne. To może być nie lada wyzwaniem, bo z wycinkowej analizy sytuacji w centrum wynika, że większość z nich narusza przepisy. Co więcej wydaje się, że w projekcie uchwały roi się od niedoskonałości i nieprecyzyjnych rozwiązań.
Goście:
dr Helena Freino - urbanista, Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Jarosław Bondar - architekt miasta Szczecin
Sebastian Fritsch, kierownik Działu Gospodarczego i Inżynieryjnego Zajęcia Pasa Drogowego ZDTiM
Marek Duklanowski - przewodniczący Komisji do spraw Gospodarki Komunalnej, Rewitalizacji i Ochrony Środowiska Rady Miasta Szczecin, radny Prawa i Sprawiedliwości
Roman Rogoziński - wiceprezes firmy B.P. Media, przedstawiciel na Pomorze Zachodnie Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Reklamy Wielkoformatowej
Tomasz Cerebież-Tarabicki - Stowarzyszenie Estetycznego i Nowoczesnego Szczecina SENS
dr Helena Freino - urbanista, Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Jarosław Bondar - architekt miasta Szczecin
Sebastian Fritsch, kierownik Działu Gospodarczego i Inżynieryjnego Zajęcia Pasa Drogowego ZDTiM
Marek Duklanowski - przewodniczący Komisji do spraw Gospodarki Komunalnej, Rewitalizacji i Ochrony Środowiska Rady Miasta Szczecin, radny Prawa i Sprawiedliwości
Roman Rogoziński - wiceprezes firmy B.P. Media, przedstawiciel na Pomorze Zachodnie Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Reklamy Wielkoformatowej
Tomasz Cerebież-Tarabicki - Stowarzyszenie Estetycznego i Nowoczesnego Szczecina SENS