Kryzys i recesja niestraszne reklamodawcom podczas Super Bowl. Czas reklamowy podczas tego wydarzenia został wykupiony wcześniej niż w poprzednich latach.
Super Bowl, czyli finał futbolu amerykańskiego ligi NFL, który zostanie rozegrany w najbliższą niedzielę, to największa jednorazowa sportowa impreza na świecie, a firmy chcące się w tym czasie promować płacą za to niebotyczne wręcz pieniądze.
Amerykańskie telewizje prześcigają się w podawaniu przeróżnych statystyk przed zbliżającym się niedzielnym Super Bowl.
Czas reklamowy podczas tego wydarzenia, które w Stanach Zjednoczonych przyciąga przed telewizory około stu milionów widzów został w całości wyprzedany - informuje telewizja FOX. Kilka reklam sprzedało się za kwotę przekraczającą 7 milionów dolarów za 30 sekundowy spot. Te najdroższe wyceniły się o 500 tysięcy dolarów więcej niż przed rokiem. Za pozostałe stacja FOX zarobiła w przedziale od 6 do 7 milionów dolarów. Większość reklam Super Bowl sprzedawała się znacznie wcześniej niż zwykle, a ponad 90 procent czasu antenowego zniknęło do końca lata, ponieważ uznani reklamodawcy walczyli o najlepsze pozycje. W tegorocznym finale o zwycięstwo zagrają Kansas City Chiefs z Philadelphią Eagles.
Amerykańskie telewizje prześcigają się w podawaniu przeróżnych statystyk przed zbliżającym się niedzielnym Super Bowl.
Czas reklamowy podczas tego wydarzenia, które w Stanach Zjednoczonych przyciąga przed telewizory około stu milionów widzów został w całości wyprzedany - informuje telewizja FOX. Kilka reklam sprzedało się za kwotę przekraczającą 7 milionów dolarów za 30 sekundowy spot. Te najdroższe wyceniły się o 500 tysięcy dolarów więcej niż przed rokiem. Za pozostałe stacja FOX zarobiła w przedziale od 6 do 7 milionów dolarów. Większość reklam Super Bowl sprzedawała się znacznie wcześniej niż zwykle, a ponad 90 procent czasu antenowego zniknęło do końca lata, ponieważ uznani reklamodawcy walczyli o najlepsze pozycje. W tegorocznym finale o zwycięstwo zagrają Kansas City Chiefs z Philadelphią Eagles.
Zobacz także
2024-08-04, godz. 08:52
IO w Paryżu: Szanse medalowe dla Polski i wieczorna kulminacja dnia
Szanse medalowe dla Polski, lekkoatletyczne emocje i męski finał na kortach Rolanda Garrosa to program dziewiątego dnia letnich igrzysk olimpijskich.
» więcej
2024-08-03, godz. 14:03
Lisek bez olimpijskiego finału
Polscy tyczkarze nie przebrnęli kwalifikacji podczas igrzysk olimpijskich w Paryżu.
» więcej
2024-08-03, godz. 10:14
Polscy siatkarze przegrali, ale zagrają w 1/8 finału
Siatkarze plażowi Michał Bryl i Bartosz Łosiak przegrali z Niemcami 0:2 w ostatnim grupowym meczu olimpijskiego turnieju w Paryżu.
» więcej
2024-07-31, godz. 07:42
Piąty dzień IO. Polskie szanse w Paryżu
Nowe polskie szanse medalowe, kolejne podejście do zawodów na Sekwanie i wielkie nadzieje gospodarzy w pływaniu - tak w skrócie będzie przebiegał piąty dzień letnich igrzysk olimpijskich w Paryżu.
» więcej
2024-07-30, godz. 07:32
IO. Dzień czwarty. Medalowe szanse dla Polski
Czwarty dzień igrzysk w Paryżu rozpocznie się od jednej z najbardziej wyczekiwanych chwil letniej olimpiady, czyli zawodów pływackich na Sekwanie. Nie zabraknie też szans medalowych dla polskiej reprezentacji.
» więcej