Wilki Morskie Szczecin przepraszają Spójnię Stargard. Środowisko koszykarskie żartowało, jakoby za każde zwycięstwo ze Spójnią King miał dostawać naklejkę.
Podczas sobotniego meczu po raz 10. zwyciężyła szczecińska drużyna. Z tej okazji na Facebooku Wilków Morskich pojawił się post, że takowe naklejki rzeczywiście mają być rozdane, co wzbudziło oburzenie kibiców Spójni.
Rzecznik Kinga Przemysław Sierakowski tłumaczy, że post miał mieć wydźwięk humorystyczny i nie chcieli nim urazić rywali. Na Facebooku Kinga widnieje oświadczenie:
"Działaliśmy pod wpływem emocji, sportowej euforii związanej z odniesieniem zwycięstwa w meczu derbowym (...) Chcemy stanowczo podkreślić, że jako Klub pragniemy, aby mecze derbowe odbywały się w przyjaznej atmosferze sportowego święta. Dołożymy wszelkich starań, aby relacje między kibicami obu zespołów ulegały poprawie".
Wpis o naklejkach zniknął już z mediów społecznościowych Kinga.
Zobacz także
2023-02-09, godz. 09:02
Kołobrzeg: Kluby z miejskim dofinansowaniem, Kotwica myśli o awansie
Władze Kołobrzegu podzieliły pieniądze na sport. Umowy na dotacje od samorządu podpisało 25 klubów i stowarzyszeń.
» więcej
2023-02-09, godz. 08:15
King na Litwie. Szansa dla najmłodszych koszykarzy
Koszykarze Kinga nad Niemnem zakończą fazę grupową Ligi Północnoeuropejskiej. Szczecinianie na Litwie zmierzą się w czwartek w wilczych derbach z zespołem BC Wolves.
» więcej
2023-02-08, godz. 08:02
Koszykarz PGE Spójni najlepszy w kolejce Energa Basket Ligi
Courtney Fortson z PGE Spójni Stargard został wybrany najlepszym zawodnikiem 19 kolejki Energa Basket Ligi. Amerykański koszykarz poprowadził biało-bordowych do zwycięstwa w wyjazdowym niedzielnym meczu z GTK Gliwice 95:83.
» więcej
2023-02-08, godz. 07:15
"Przyjeżdżają najlepsze siatkarki na świecie". Hit w Szczecinie
Hit z udziałem siatkarek Grupy Azoty Chemika Police na zakończenie fazy grupowej Ligi Mistrzyń. Policzanki zmierzą się w środę z liderem grupy E Eczacibasi Stambuł.
» więcej
2023-02-07, godz. 07:19
Finał Super Bowl. Miliony dolarów za reklamę
Kryzys i recesja niestraszne reklamodawcom podczas Super Bowl. Czas reklamowy podczas tego wydarzenia został wykupiony wcześniej niż w poprzednich latach.
» więcej