Nie wiadomo kiedy i za ile, wiadomo jednak, że jest potrzebny. Nowy stadion piłkarski w Szczecinie.
Prezydent miasta Piotr Krzystek liczy, że niebawem przygotuje projekt obiektu. Jak mówił dziś w "Rozmowach pod krawatem" pieniądze na stworzenie koncepcji mogłyby pochodzić z ministerialnego dofinansowania na halę widowiskowo-sportową.
Według nieoficjalnych informacji, Szczecin ma szansę otrzymać te pieniądze. Na razie jednak magistrat czeka na formalną odpowiedź resortu.
Krzystek uważa, że w stolicy Pomorza Zachodniego, wystarczy stadion na 20 do 25 tysięcy widzów. - To jest stadion skrojony na potrzeby Szczecina, który wykorzysta swoje naturalne położenie, jeżeli będzie w Dąbiu. Dzięki temu koszty jego budowy nie będą tak wysokie, jak Stadionu Narodowego czy innych stadionów, gdzie trzeba było ponieść ogromne wydatki na usytuowanie tego stadionu, na parkingi i tego typu przedsięwzięcia - tłumaczył Krzystek.
Według szacunków, taki stadion kosztowałby ponad 200 mln złotych.
Posłuchaj i zobacz rozmowę.
Zobacz także
2012-07-20, godz. 16:14
"Bez tej umowy nie byłoby Pogoni w ekstraklasie"
Na 7-cyfrową kwotę opiewa nowa umowa sponsorska Pogoni Szczecin z Zakładami Chemicznymi Police. W piątek podpisano ją w siedzibie klubu. Z koszulek Portowców zniknie dotychczasowe logo browaru Bosman, które zastąpi biało-zielony znaczek…
» więcej
2012-07-19, godz. 11:03
Pogoń Szczecin już nie pod szyldem Bosmana
Nowym głównym sponsorem piłkarskiej Dumy Pomorza będą Zakłady Chemiczne Police - informuje portal Pogoń.v.pl.
» więcej
2012-07-19, godz. 08:26
Nie wiesz, który sektor? Steward pomoże
Piłkarska Pogoń Szczecin poszukuje... stewardów, którzy podczas rozgrywek ekstraklasy będą pomagać kibicom na stadionie. W ciągu kilkunastu dni ruszą castingi.
» więcej
2012-07-18, godz. 14:17
Wygrana i przegrana Pogoni na koniec zgrupowania
Piłkarze Pogoni Szczecin przegrali z innym beniaminkiem ekstraklasy Piastem Gliwice 2:4 w pierwszym dzisiejszym meczu sparingowym rozegranym w Gniewinie.
» więcej
2012-07-17, godz. 18:43
Pogoń zaprasza na salony [WIDEO]
"Królu, wejdź na salony" - to nowe hasło promocyjne Pogoni Szczecin. We wtorek władze klubu zaprezentowały nową strategię marketingową na nadchodzący sezon. Wśród nowości jest m.in. mobilna aplikacja.
» więcej