Takafumi Akahoshi zostaje w Pogoni Szczecin - donosi Przegląd Sportowy.
Dziennik na swojej stronie internetowej powołuje się na rozmowę z wiceprezesem szczecińskiego klubu - Grzegorzem Smolnym, który miał poinformować, że Portowcy nie porozumieli się z rosyjskim zespołem FC Ufa. To tam kilka dni temu Japończyk trafił na testy.
Rosjanie zamierzali kupić pomocnika portowej "jedenastki". Według portalu, zaoferowali ok. 350 tysięcy euro. Jednak Pogoń chciała dwa razy więcej.
Akahoshi na treningach w Szczecinie ma się pojawić już w piątek. Tych informacji nie potwierdza na razie prezes Pogoni. Jarosław Mroczek zapowiedział, że do sprawy odniesie się w czwartek po południu.
Rosjanie zamierzali kupić pomocnika portowej "jedenastki". Według portalu, zaoferowali ok. 350 tysięcy euro. Jednak Pogoń chciała dwa razy więcej.
Akahoshi na treningach w Szczecinie ma się pojawić już w piątek. Tych informacji nie potwierdza na razie prezes Pogoni. Jarosław Mroczek zapowiedział, że do sprawy odniesie się w czwartek po południu.
Zobacz także
2012-07-20, godz. 16:14
"Bez tej umowy nie byłoby Pogoni w ekstraklasie"
Na 7-cyfrową kwotę opiewa nowa umowa sponsorska Pogoni Szczecin z Zakładami Chemicznymi Police. W piątek podpisano ją w siedzibie klubu. Z koszulek Portowców zniknie dotychczasowe logo browaru Bosman, które zastąpi biało-zielony znaczek…
» więcej
2012-07-19, godz. 11:03
Pogoń Szczecin już nie pod szyldem Bosmana
Nowym głównym sponsorem piłkarskiej Dumy Pomorza będą Zakłady Chemiczne Police - informuje portal Pogoń.v.pl.
» więcej
2012-07-19, godz. 08:26
Nie wiesz, który sektor? Steward pomoże
Piłkarska Pogoń Szczecin poszukuje... stewardów, którzy podczas rozgrywek ekstraklasy będą pomagać kibicom na stadionie. W ciągu kilkunastu dni ruszą castingi.
» więcej
2012-07-18, godz. 14:17
Wygrana i przegrana Pogoni na koniec zgrupowania
Piłkarze Pogoni Szczecin przegrali z innym beniaminkiem ekstraklasy Piastem Gliwice 2:4 w pierwszym dzisiejszym meczu sparingowym rozegranym w Gniewinie.
» więcej
2012-07-17, godz. 18:43
Pogoń zaprasza na salony [WIDEO]
"Królu, wejdź na salony" - to nowe hasło promocyjne Pogoni Szczecin. We wtorek władze klubu zaprezentowały nową strategię marketingową na nadchodzący sezon. Wśród nowości jest m.in. mobilna aplikacja.
» więcej