Źle się dzieje, że przez nieudolność urzędu miejskiego robi się z tego później politykę - stwierdził Artur Szałabawka w "Rozmowie pod krawatem" komentując konflikt między miastem a PŻM o wykorzystanie nabrzeży Wałów Chrobrego w czasie Dni Morza.
Wspomniane bulwary należą do Polsteam Żegluga Szczecińska Sp. z o.o., w której - w stosunku 51 do 49 - większościowym udziałowcem jest PŻM, mniejszościowym miasto Szczecin. Według urzędników oferta na wynajem nabrzeży opiewała na nieakceptowalną kwotę pół miliona złotych.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zdaniem Szałabawki to nieprawda, bo miasto miało wiedzieć o "90-procentowej bonifikacie" i kwocie 50 tys. złotych.
- Naturalnie, wiedziało o tym i powiem więcej: źle się dzieje, gdy nieudolność urzędu miejskiego powoduje to, że robi się z tego politykę. Prawda wygląda w ten sposób, że statek, który miał być postawiony przy tym nabrzeżu, z którym były prowadzone rozmowy przez urzędników miejskich był za głęboki, by przy tym nabrzeżu go postawić i później dorabia się do tego historię, która nie służy nikomu - ocenił.
Animozje między miastem i PŻM pojawiły się już wcześniej. Poprzedni zarząd szczecińskiego armatora zgodził się sprzedać wspomniane nabrzeża miastu ale do skonsumowania umowy ostatecznie nie doszło.
Obecny zarządca komisaryczny PŻM bulwarów sprzedać nie chce - zapowiada remont i wykorzystywanie ich w działalności firmy.
Zobacz także
![](serwis_informacyjny/pliki/2017/thumb_480_0/2017-11-17_151090542110.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/2017-01-05_148362086710.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2017/thumb_480_0/2017-11-16_151082632010.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2017/thumb_480_0/2017-11-16_151081890510.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/2017-08-10_150238211810.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2017/thumb_480_0/2017-11-15_151073328710.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2016/2016-05-23_146400311310.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2016/2016-11-10_147876497810.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/2017-11-11_151042740810.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/2017-05-08_149422715421.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2017/thumb_480_0/2017-11-09_151024456410.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2017/2017-05-27_149589018410.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2016/2016-11-28_148033241910.jpg)
![](../serwis_informacyjny/pliki/2015/2015-12-29_1451413111.jpg)
![](serwis_informacyjny/pliki/2017/thumb_480_0/2017-11-08_151012982110.jpg)