Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Giermasz - Program z 22.02.2013
Japoński koncern zrobił konferencję o tym, czego na niej nie było. W programie postaramy się powiedzieć, co wiemy o nowej maszynce do grania. Będą też symulatory, które wbrew nazwie, nimi nie są. Przetestowaliśmy Symulator Farmy 2013 i Bridge Project. Będzie też ostra strzelanina. Za broń chwycił Andrzej i zanurzył się w ogniu walki gry Vanquish. W tym wydaniu rozdajemy też prezenty.
GIERMASZ-Program z 15.02.2013
W tym tygodniu sprawdzamy, jak zaczyna się The Book of Unwritten Tales, czyli recenzujemy The Critter Chronicles. Mówimy też jak kończy prawdziwy inżynier w Dead Space 3 - w Giermaszu zastanawiamy się, czy to jest jeszcze ta seria survival-horrorów, jaką pokochali gracze po premierze "jedynki"?. Rozmawiamy też o technice jazdy wózkiem sklepowym (sic!) ze szczecińskim twórcą gier indie. W dziale technologicznym sprawdzimy między innymi, przez jakie "okienka" szukacie tematów w sieci.
GIERMASZ-Program z 08.02.13
Połowa naszej redakcji (czytaj Andrzej) doczekać się po prostu tej gry nie mogła - gdy tymczasem druga połowa (czytaj Rafał) pukała się w głowę. Mamy wreszcie Ni No Kuni: Wrath of the White Witch - japońską grę RPG w baśniowych klimatach, która wygląda jak animowany film. To świetna zabawa, w recenzji staramy się też namówić nieprzekonanych do tego typu stylistyki (czytaj: Andrzej namawia Rafała). W tym Giermaszu rozmawiamy z kolejnymi wydawcami - CD Projekt RED, Microsoftem i Ubisotem o przygotowywanych przez nich niespodziankach. W dziale Technologie testujemy: projektor PHILIPS PicoPix 2480 oraz akcesoria dla graczy Genius - myszkę DeathTaker oraz słuchawki Cavimanus.
GIERMASZ-Program z 01.02.13
Ta tytułowa zaległość to wydana w sierpniu ubiegłego roku gra Sleeping Dogs. Jeżeli - tak jak my - wcześniej nie graliście w tego sandboxa, to po przetestowaniu policyjno-gangsterskiej opowieści dziejącej się w Honkongu jak najbardziej polecamy. A w co będziemy grali w 2013 roku? W tym Giermaszu pierwsza część naszego raportu - o swoich planach wydawniczych mówią przedstawiciele EA, Cenegi i Techlandu. W dziale Technologie rozmawiamy między innymi o komputerach złożonych z DNA i na koniec przypominamy pierwszą część słynnej serii.

Zobacz także

2013-04-05, godz. 15:19 [05.04.2013] Indiana Jones and the Fate of Atlantis (1992r.) Jest rok 1939. W przededniu drugiej wojny światowej naziści rozpoczynają poszukiwania zaginionej Atlantydy - miasta, które przed wiekami w tajemniczych okolicznościach zniknęło z powierzchni Ziemi. Po co? Podobno w ruinach Atlantydy… » więcej 2013-04-05, godz. 14:59 [05.04.2013] "40 lat minęło, jak jeden dzień..." Dokładnie w 1973 roku po raz pierwszy ktoś zadzwonił z telefonu komórkowego, chociaż wprowadzenie tej technologii na rynek zajęło kolejne 10 lat. W Giermaszu Radek Lis, nasz ekspert od nowych technologii wspomina pierwszą komórkę… » więcej 2013-04-05, godz. 14:51 ARCHIWUM 2013, kwiecień » więcej 2013-04-05, godz. 14:44 Zobacz fragment rozgrywki z gry Bioshock: Infinite » więcej 2013-04-05, godz. 10:52 [05.04.2013] Przegląd tygodnia Legendarne studio zamknięte - Disney zakończył działalność LucasArts. Star Wars 1313 był niestety w powijakach - teraz gry z uniwersum Gwiezdnych Wojen będą robić inne studia. Ze smutkiem wspominamy też wspaniałe przygodówki i… » więcej 2013-04-04, godz. 14:00 [05.04.2013] Utopia musi upaść Pracowali nad tą grą, pracowali - przekładali premierę, przekładali... I na szczęście się udało, bo Bioshock: Infinite to kandydat do gry roku. Na rynku zadebiutowała także kolejna przygoda sympatycznego szopa-złodzieja. Sly Cooper:… » więcej 2013-04-04, godz. 13:58 [05.04.2013] Bioshock: Infinite Dwie pierwsze części gry Bioshock rozgrywały się w podwodnym mieście-utopii Rapture. Tam ludzkość miała poszukiwać raju - idealnego systemu społecznego. Jak to jednak z utopią bywa, co w założeniach było wzniosłe, w praktyce… » więcej 2013-04-04, godz. 13:57 Kilka obrazków z gry Bioshock: Infinite » więcej 2013-04-04, godz. 13:56 [05.04.2013] Bioshock: Infinite Dwie pierwsze części gry Bioshock rozgrywały się w podwodnym mieście-utopii Rapture. Tam ludzkość miała poszukiwać raju - idealnego systemu społecznego. Jak to jednak z utopią bywa, co w założeniach było wzniosłe, w praktyce… » więcej 2013-04-04, godz. 11:14 [05.04.2013] Sly Cooper: Złodzieje w czasie W Giermaszu recenzowaliśmy już trylogię gier o przygodach sympatycznego szopa-złodzieja wydane jeszcze na Playstation 2. Ocena była bardzo wysoka, bo to naprawdę dopracowane tytuły, połączenie platformówki-skradanki-gry wyścigowej-strzelanki-i… » więcej
614615616617618619620