I dobrze, bo przed nami latało stado kosmitów ustawionych rzędami i krok po kroku zbliżających się do naszego statku. Czasami też strzelali. Robiliśmy więc uniki: w prawo, w lewo, ale przede wszystkim strzelaliśmy i strącaliśmy kolejne maszkary.
Naszym zadaniem było eksterminowanie wszystkich kosmitów. Ci jednak mieli jeszcze jedną cechę: im mniej ich zostało, tym szybciej się poruszali. Gdy dotarli do nas - polegliśmy. Po wystrzelaniu wszystkich, przechodziliśmy do kolejnego, trudniejszego etapu, a że jest ich w grze jest nieskończenie wiele, prawdziwym celem było zdobycie jak najwięcej punktów.
Space Invaders - bo o tej grze mowa - wydano w 1978 roku.
Jest uważane za pierwszą grę typu shoot’em up (strzelankę), która w swoich latach zdobyła niebywałą popularność, ludzi wręcz "przykuwało" do automatów, więc monety płynęły wartkim strumieniem.
Firma Taito, która wydała Space Invaders, dorobiła się na tym, bagatela... 500 mln dolarów. Mało tego - księga rekordów Guinnessa zalicza grę jako najlepszą w gatunku Arcade.
Pozycja obowiązkowa dla graczy.
Zobacz także
2013-06-28, godz. 16:29
[28.06.2013] Company of Heroes 2
"Hałas stale atakował nerwy. Powietrze wypełniają piekielne wycia nurkujących sztukasów, grzmoty artylerii przeciwlotniczej i ognia artyleryjskiego. Ryk silników i chrzęst gąsienic czołgów, jazgot wyrzutni 'organów Stalina'…
» więcej
2013-06-28, godz. 13:21
[28.06.2013] Wirtualne zabijanie ludzi
W tym Giermaszu dwie gry dla dorosłych: strategia czasu rzeczywistego Company of Heroes 2 zabiera nas na pola bitew najstraszliwszego konfliktu zbrojnego w historii ludzkości, czyli II wojny światowej. To naprawdę bardzo dobra gra, podobnie…
» więcej
2013-06-28, godz. 13:17
Kilka obrazków z gry Company of Heroes 2
» więcej
2013-06-28, godz. 13:14
[28.06.2013] Hotline Miami
Przy okazji recenzji tej gry po raz kolejny wypada powtórzyć słowa o sile dzisiejszej sceny "indie". Niezależni twórcy przekonują jeszcze raz, że sam wielki budżet i ogromny zespół ludzi nie jest warunkiem niezbędnym do stworzenia…
» więcej
2013-06-28, godz. 13:14
Kilka obrazków z gry Hotline Miami
» więcej
2013-06-28, godz. 13:05
[28.06.2013] Company of Heroes 2
"Hałas stale atakował nerwy. Powietrze wypełniają piekielne wycia nurkujących sztukasów, grzmoty artylerii przeciwlotniczej i ognia artyleryjskiego. Ryk silników i chrzęst gąsienic czołgów, jazgot wyrzutni 'organów Stalina'…
» więcej
2013-06-28, godz. 12:22
[28.06.2013] Hotline Miami
Przy okazji recenzji tej gry po raz kolejny wypada powtórzyć słowa o sile dzisiejszej sceny "indie". Niezależni twórcy przekonują jeszcze raz, że sam wielki budżet i ogromny zespół ludzi nie jest warunkiem niezbędnym do stworzenia…
» więcej
2013-06-28, godz. 12:01
[28.06.2013] Sydnicate (1993r.)
W roku 2096 światem rządzą bezwzględne korporacje. A Ty jesteś częścią tego systemu. Jako jeden z ósemki agentów zajmiesz się brudną robotą na zlecenie swojego pracodawcy. Zestaw zadań, można powiedzieć, standardowy... ..…
» więcej
2013-06-28, godz. 11:10
[28.06.2013] Przegląd tygodnia
Wielkie "skandale" po wydaniu The Last of Us : po pierwsze, odezwał się oburzony twórca grafiki pokazującej przebieg linii metra w Bostonie - oskarżył dewelopera, że wykorzystał ją bez zezwolenia. A teraz okazało się, że niby fikcyjne…
» więcej
2013-06-27, godz. 15:56
[28.06.2013] Wyślij "focię" w kosmos
Zbiórki funduszy na Kickstarterze bardzo szybko stały się czymś zupełnie normalnym. Nie raz informowaliśmy o fundowanych przez graczy kolejnych tytułach, ale, jak się okazuje, można na przykład złożyć się na kosmiczny teleskop…
» więcej