Podsłuchują nas, wiedzą wszystko o wszystkich - nie, to nie jest opis afery podsłuchowej a rzeczywistość świata gry Watch_Dogs: to naprawdę bardzo dobry sandbox. Dobre też miało być Murdered: Soul Suspect, a jest jedynie poprawne, posłuchajcie recenzji. A może RPG po sieci? Rok temu debiutowało darmowe Neverwinter - sprawdzamy, jak się prezentuje teraz. W programie także Strefa Gniotu ze zdrowotnym apelem i Technologie, w których opowiadamy między innymi o konferencji Google. Na koniec Stare, ale jare Neverwinter Nights, czyli pierwsza gra z serii.
A kolejny Giermasz za dwa tygodnie w niedzielę 13 lipca o godzinie 18 na www.radioszczecin.pl/giermasz, retransmisja w nocy z niedzieli na poniedziałek o godzinie 1.
A kolejny Giermasz za dwa tygodnie w niedzielę 13 lipca o godzinie 18 na www.radioszczecin.pl/giermasz, retransmisja w nocy z niedzieli na poniedziałek o godzinie 1.
W tym programie - wyjątkowo - zamiast recenzji, podsumowanie imprezy, która właśnie zakończyła się w Los Angeles. Prawda, mocno subiektywne (bo na przykład o grach wyścigowych nie mówimy nic), czyli zwracamy uwagę na tytuły, które z jakiś względów nas zainteresowały. Nie ma co pisać - trzeba słuchać. Poza tym jest kącik technologiczny, a w nim tradycyjnie o tym, na czym odpalimy te wszystkie zapowiadane na E3 tytuły. Będzie się działo i będzie się grało - odpowiedzi na pytanie "za co?" szukajcie w Strefie Gniotu.
A kolejny Giermasz na www.radioszczecin.pl/giermasz za dwa tygodnie 29 czerwca o 18 (na stronie, retransmisja w Radiu Szczecin o 24 w nocy z niedzieli na poniedziałek). W nim, między innymi recenzja Watch_Dogs czy Murdered: Soul Suspect...
A kolejny Giermasz na www.radioszczecin.pl/giermasz za dwa tygodnie 29 czerwca o 18 (na stronie, retransmisja w Radiu Szczecin o 24 w nocy z niedzieli na poniedziałek). W nim, między innymi recenzja Watch_Dogs czy Murdered: Soul Suspect...
W tym Giermaszu najpierw rozprawimy się z nazistami w naprawdę fajnym Wolfenstein: The New Order - William "B.J." Blazkowicz postara się obalić "Nowy Ład". Za to w The Last Federation spróbujemy zaprowadzić - a jakże - ład w galaktyce. To ciekawa, acz niełatwa gra. Wybierzemy się także na prawdziwe, a nie fikcyjne pole bitwy z nazistami w dobrej strategii czasu rzeczywistego Men of War: Oddział szturmowy 2. W tym programie w dziale technologie pogadamy między innymi o Google, będzie też tradycyjna porcja zgryźliwości w Strefie Gniotu. Na koniec Stare, ale jare (na pewno?) Castle Wolfenstein.
A kolejny Giermasz na naszej stronie w niedzielę za dwa tygodnie, czyli 15 czerwca jak zawsze o godzinie 18 (retransmisja w Radiu Szczecin zawsze tego samego dnia o północy).
A kolejny Giermasz na naszej stronie w niedzielę za dwa tygodnie, czyli 15 czerwca jak zawsze o godzinie 18 (retransmisja w Radiu Szczecin zawsze tego samego dnia o północy).
Zobacz także
2015-03-13, godz. 13:57
[14.03.2015] (Nie)Kochamy Apple*
Najnowsza konferencja amerykańskiego giganta to dla nas oczywiście okazja, aby powymieniać się uwagami na temat "kultu Maka". Kto jest "hejterem" a kto "fanbojem"? Posłuchajcie naszej rozmowy z ekspertem Giermaszu Radkiem Lisem. Dowiecie…
» więcej
2015-03-13, godz. 13:52
[14.03.2015] Descent (1995 r.)
W połowie lat 90-tych trójwymiarowe gry wciąż jeszcze były pewną nowinką, którą zachwycali się gracze. Wyobraźcie sobie - zamiast dwuwymiarowych kosmicznych strzelanek, można było wskoczyć w wirtualny kokpit i walić z laserów…
» więcej
2015-03-12, godz. 09:35
[14.03.2015] Giermasz #131 - Mroczne stany świadomości
Tak się złożyło, że w tej audycji recenzujemy jedną grę - bo Jarek Gowin na chorobowym. Gatunek point'n'click jakoby obumiera i jest niszowy - nawet jeżeli (choć nie jesteśmy do tego przekonani), to cały czas na rynku…
» więcej
2015-03-12, godz. 09:33
[14.03.2015] Przegląd tygodnia
Były czołgi, samoloty - to niech będą wielkie okręty wojenne. Studio świetnie znane z World of Tanks sieciowe bitwy na morzu zapowiadało już ze trzy lata temu. I się doczekaliśmy - a przynajmniej doczekaliśmy się beta testów World…
» więcej
2015-03-12, godz. 09:31
[14.03.2015] Tormentum: Dark Sorrow [PC]
Mam propozycję: jeżeli po przeczytaniu tej recenzji zainteresuje was gra Tormentum: Dark Sorrow, to spróbujcie tak zaplanować sobie czas z tą produkcją, żeby skończyć ją w jedną noc. Bo nie jest jakoś przesadnie długa, a wydaje…
» więcej
2015-03-12, godz. 09:30
[21.03.2015] The Book of Unwritten Tales 2 [PC]
To kolejny przykład na to, że sprawdzone rozwiązania i czerpanie pełnymi garściami z dobrych wzorów - w rozsądnych ilościach - to prawie gotowa recepta na udaną grę. Prawie, bo do tego trzeba dołożyć jeszcze twórców z dobrym…
» więcej
2015-03-06, godz. 17:43
[07.03.2015] Oddworld: Abe's Oddysee New N' Tasty [PC]
Niektórzy deweloperzy jednak pamiętają, że nie naprawia się rzeczy, które nie są zepsute, a jeśli coś przynosi mnóstwo frajdy i nie pozwala oderwać się od ekranu komputera, to znaczy, że nie wymaga wielkich zmian. Taki właśnie…
» więcej
2015-03-06, godz. 17:34
[07.03.2015] Giants: Citizen Kabuto (2000r.)
To był jeden z tych akcentów charakterystycznych dla końcówki lat 90-tych. Miks wszystkiego, z akcentem położonym na nieco przyciężkawy humor. W Giants: Citizen Kabuto, produkcji sprzed 15-tu lat Planet Moon Studios, mamy mieszankę…
» więcej
2015-03-06, godz. 17:24
[07.03.2015] Polska branża ma się coraz lepiej
This War of Mine docenione po raz kolejny - jaką nagrodę tym razem zdobyła ta świetna polska produkcja, opowiada nasz ekspert od rodzimej branży, czyli Michał Król z portalu HCgamer. Uchylając rąbka tajemnicy, miłe jest to, że grę…
» więcej
2015-03-06, godz. 17:22
ARCHIWUM 2015, marzec
» więcej