Podsłuchują nas, wiedzą wszystko o wszystkich - nie, to nie jest opis afery podsłuchowej a rzeczywistość świata gry Watch_Dogs: to naprawdę bardzo dobry sandbox. Dobre też miało być Murdered: Soul Suspect, a jest jedynie poprawne, posłuchajcie recenzji. A może RPG po sieci? Rok temu debiutowało darmowe Neverwinter - sprawdzamy, jak się prezentuje teraz. W programie także Strefa Gniotu ze zdrowotnym apelem i Technologie, w których opowiadamy między innymi o konferencji Google. Na koniec Stare, ale jare Neverwinter Nights, czyli pierwsza gra z serii.
A kolejny Giermasz za dwa tygodnie w niedzielę 13 lipca o godzinie 18 na www.radioszczecin.pl/giermasz, retransmisja w nocy z niedzieli na poniedziałek o godzinie 1.
A kolejny Giermasz za dwa tygodnie w niedzielę 13 lipca o godzinie 18 na www.radioszczecin.pl/giermasz, retransmisja w nocy z niedzieli na poniedziałek o godzinie 1.
W tym programie - wyjątkowo - zamiast recenzji, podsumowanie imprezy, która właśnie zakończyła się w Los Angeles. Prawda, mocno subiektywne (bo na przykład o grach wyścigowych nie mówimy nic), czyli zwracamy uwagę na tytuły, które z jakiś względów nas zainteresowały. Nie ma co pisać - trzeba słuchać. Poza tym jest kącik technologiczny, a w nim tradycyjnie o tym, na czym odpalimy te wszystkie zapowiadane na E3 tytuły. Będzie się działo i będzie się grało - odpowiedzi na pytanie "za co?" szukajcie w Strefie Gniotu.
A kolejny Giermasz na www.radioszczecin.pl/giermasz za dwa tygodnie 29 czerwca o 18 (na stronie, retransmisja w Radiu Szczecin o 24 w nocy z niedzieli na poniedziałek). W nim, między innymi recenzja Watch_Dogs czy Murdered: Soul Suspect...
A kolejny Giermasz na www.radioszczecin.pl/giermasz za dwa tygodnie 29 czerwca o 18 (na stronie, retransmisja w Radiu Szczecin o 24 w nocy z niedzieli na poniedziałek). W nim, między innymi recenzja Watch_Dogs czy Murdered: Soul Suspect...
W tym Giermaszu najpierw rozprawimy się z nazistami w naprawdę fajnym Wolfenstein: The New Order - William "B.J." Blazkowicz postara się obalić "Nowy Ład". Za to w The Last Federation spróbujemy zaprowadzić - a jakże - ład w galaktyce. To ciekawa, acz niełatwa gra. Wybierzemy się także na prawdziwe, a nie fikcyjne pole bitwy z nazistami w dobrej strategii czasu rzeczywistego Men of War: Oddział szturmowy 2. W tym programie w dziale technologie pogadamy między innymi o Google, będzie też tradycyjna porcja zgryźliwości w Strefie Gniotu. Na koniec Stare, ale jare (na pewno?) Castle Wolfenstein.
A kolejny Giermasz na naszej stronie w niedzielę za dwa tygodnie, czyli 15 czerwca jak zawsze o godzinie 18 (retransmisja w Radiu Szczecin zawsze tego samego dnia o północy).
A kolejny Giermasz na naszej stronie w niedzielę za dwa tygodnie, czyli 15 czerwca jak zawsze o godzinie 18 (retransmisja w Radiu Szczecin zawsze tego samego dnia o północy).
Zobacz także
2014-11-28, godz. 12:39
[30.11.2014] Giermasz na "szóstkę" vol.2
Ooops, znowu to zrobiliśmy... Co prawda zamiast normalnego obrazu widzimy piksele od nieustannego grania, ale czego się nie robi dla naszych słuchaczy, znowu 6 recenzji w Giermaszu. Ograliśmy więc dla Was: Assasin's Creed: Unity…
» więcej
2014-11-28, godz. 12:37
[30.11.2014] Freedom Wars [PS Vita]
Dziwna to recenzja, gdy po wyliczeniu całkiem pokaźnej liczby minusów, gra jednak dostanie dosyć wysoką ocenę. Sprawę komplikuje dodatkowo fakt, że to tytuł z Japonii - co "z definicji" odrzuca część graczy. I, połóżmy wisienkę…
» więcej
2014-11-28, godz. 12:35
[30.11.2014] LEGO Batman 3: Poza Gotham [PS 3]
Na wstępie chyba wypadałoby ogłosić szybki konkurs na "kreatywny wstęp do recenzji kolejnej gry z serii LEGO". Bo ja siedzę, siedzę - i nic mądrego wymyślić nie mogę. Oprócz czegoś w stylu, że to "klocki jakie znamy i lubimy"…
» więcej
2014-11-26, godz. 13:56
[30.11.2014] LEGO Batman 3: Poza Gotham [PS 3]
Na wstępie chyba wypadałoby ogłosić szybki konkurs na "kreatywny wstęp do recenzji kolejnej gry z serii LEGO". Bo ja siedzę, siedzę - i nic mądrego wymyślić nie mogę. Oprócz czegoś w stylu, że to "klocki jakie znamy i lubimy"…
» więcej
2014-11-25, godz. 13:31
[30.11.2014] Assasin's Creed Unity [PC]
Oczekiwania były ogromne, skrzętnie zresztą podsycane przez marketingowców z Ubisoftu. Dlatego trudno się dziwić temu, że równie ogromna afera wybuchła po premierze Assasin's Creed Unity. Poszło o stronę techniczną gry: błędy…
» więcej
2014-11-25, godz. 13:31
[30.11.2014] LEGO Batman 3: Poza Gotham [PS 3]
Na wstępie chyba wypadałoby ogłosić szybki konkurs na "kreatywny wstęp do recenzji kolejnej gry z serii LEGO". Bo ja siedzę, siedzę - i nic mądrego wymyślić nie mogę. Oprócz czegoś w stylu, że to "klocki jakie znamy i lubimy"…
» więcej
2014-11-25, godz. 13:27
[30.11.2014] Freedom Wars [PS Vita]
Dziwna to recenzja, gdy po wyliczeniu całkiem pokaźnej liczby minusów, gra jednak dostanie dosyć wysoką ocenę. Sprawę komplikuje dodatkowo fakt, że to tytuł z Japonii - co "z definicji" odrzuca część graczy. I, połóżmy wisienkę…
» więcej
2014-11-25, godz. 13:24
[30.11.2014] Freedom Wars [PS Vita]
Dziwna to recenzja, gdy po wyliczeniu całkiem pokaźnej liczby minusów, gra jednak dostanie dosyć wysoką ocenę. Sprawę komplikuje dodatkowo fakt, że to tytuł z Japonii - co "z definicji" odrzuca część graczy. I, połóżmy wisienkę…
» więcej
2014-11-16, godz. 16:52
[16.11.2014] DriveClub [PS 4]
Z idealnym wyczuciem wciskam pedał hamulca, aby nie uronić ułamków sekund przy wyjściu z zakrętu. Absolutnie nie mogę uderzyć przeciwnika przede mną, bo uszkodzenia auta zmuszą mnie do postoju w boksie i straty kolejnych pozycji…
» więcej
2014-11-16, godz. 16:41
[16.11.2014] F1 2014 [PS 3]
"Huk silników rozdzierał chłodne tego dnia powietrze, publiczność na trybunach zamarła w oczekiwaniu na moment, gdy zgasną czerwone światła i najlepsi z najlepszych, mistrzowie kierownicy, ruszą do walki na torze" - że tak poetycko…
» więcej