Ooops, znowu to zrobiliśmy... Co prawda zamiast normalnego obrazu widzimy piksele od nieustannego grania, ale czego się nie robi dla naszych słuchaczy, znowu 6 recenzji w Giermaszu. Ograliśmy więc dla Was: Assasin's Creed: Unity - i mimo tych całych problemów technicznych gorąco polecamy, bo to potężny kawał kodu. Escape Dead Island miało potencjał, ale niestety trochę zmarnowany - tylko jak będzie obniżka. Freedom Wars na PS Vita to tytuł fajny, ale niszowy i dla hardcorowców. LEGO Batman 3: Poza Gotham to kolejna dawka doskonale znanych klocków, dzieciaki będą zadowolone. Komputerowy strateg ucieszy się, gdy pod choinką znajdzie Company of Heroes 2: Ardennes Assault. I na deser znakomita polska gra This War of Mine, czyli o wojnie inaczej, gorąco polecamy. Oprócz recenzji Gramy po polsku z Michałem Królem z portalu HCgamer - i mówimy o grze... planszowej "Majdan", wydanej przez szczecińską firmę. Strefy technologicznej nie ma, bo nam ekspert na chwilę wyjechał. Wyzłośliwiamy się - jak zawsze - w Strefie Gniotu.
A kolejne gry czekają: Far Cry 4, Little Big Planet 3, Dragons Age: Inquisition i inne, zapraszamy do słuchania następnej audycji. Kolejny Giermasz za dwa tygodnie w niedzielę 14 grudnia o godzinie 18 na www.radioszczecin.pl/giermasz (retransmisja w Radiu Szczecin z niedzieli na poniedziałek o 1 w nocy).
A kolejne gry czekają: Far Cry 4, Little Big Planet 3, Dragons Age: Inquisition i inne, zapraszamy do słuchania następnej audycji. Kolejny Giermasz za dwa tygodnie w niedzielę 14 grudnia o godzinie 18 na www.radioszczecin.pl/giermasz (retransmisja w Radiu Szczecin z niedzieli na poniedziałek o 1 w nocy).
Zobacz także
2015-05-08, godz. 16:53
[09.05.2015] Było sobie studio...
... nazywało się Reality pump i robiło niezłe gry. Może nie były to mega hity, ale nakłady szły w miliony. Do czasu - bo właśnie zbankrutowali. A byli jednym z polskich pionierów w tej branży, więc sporo na ten temat rozmawiamy…
» więcej
2015-05-08, godz. 15:54
[09.05.2015] Giermasz #139 - Krwawe KO
W tym programie recenzja jednej produkcji - za to nie byle jakiej, bo na hasło "Mortal Kombat" reagują nawet osoby, które nie interesują się grami. Było nie było - seria krwawych bijatyk jest jedną z wizytówek tej branży. Ale pomyśleliśmy…
» więcej
2015-05-08, godz. 15:04
[09.05.2015] Windows "miłości i pokoju"...
Jak powszechnie wiadomo, używanie tak zwanych emotikonów - smutnych, wesołych, zadumanych, zdenerwowanych, zdziwionych, itd.itp - buziek (a kreskówkowych smutnych czy wesołych piesków, kotków i wielu innych) od dawna jest normalnym…
» więcej
2015-05-08, godz. 10:38
[09.05.2015] Yie Ar Kung-Fu (1985 r.)
W opisie tej gry na Wikipedii czytamy, że "uważa się ją za podstawę dla współczesnych gier walki". Skoro więc w Giermaszu z 9 maja mówimy o dopiero co wydanej nowoczesnej bijatyce Mortal Kombat X - to powspominajmy, od czego się…
» więcej
2015-05-08, godz. 10:05
[09.05.2015] Przegląd tygodnia
Szkoda. Naprawdę szkoda, że w taki sposób żegnają się z tworzeniem gier. Pamiętacie, jak złościliśmy się na beznadzieje pirackie RPG Raven's Cry? Totalnie niedopracowane, pisane "na kolanie"... ta gra stała się przysłowiowym…
» więcej
2015-05-06, godz. 15:38
ARCHIWUM 2015, kwiecień
» więcej
2015-05-06, godz. 15:34
[09.05.2015] Mortal Kombat X [PC]
Wiem, wiem - żeby recenzować taką grę powinienem znać na wyrywki wszystkie ciosy wszystkich wojowników i to najlepiej z kultowej "jedynki". A przynajmniej dogłębnie ograć poprzednią, bardzo dobrze ocenianą "dziewiątkę". I nawet…
» więcej
2015-05-06, godz. 12:28
[09.05.2015] Mortal Kombat X [PC]
Wiem, wiem - żeby recenzować taką grę powinienem znać na wyrywki wszystkie ciosy wszystkich wojowników i to najlepiej z kultowej "jedynki". A przynajmniej dogłębnie ograć poprzednią, bardzo dobrze ocenianą "dziewiątkę". I nawet…
» więcej
2015-05-06, godz. 12:26
[09.05.2015] Mortal Kombat X [PC]
Wiem, wiem - żeby recenzować taką grę powinienem znać na wyrywki wszystkie ciosy wszystkich wojowników i to najlepiej z kultowej "jedynki". A przynajmniej dogłębnie ograć poprzednią, bardzo dobrze ocenianą "dziewiątkę". I nawet…
» więcej
2015-05-02, godz. 21:40
ARCHIWUM 2015, maj
» więcej