Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
This War of Mine, Lords of the Fallen - ale nie tylko. Wymienione dwie gry to tylko "wierzchołek góry lodowej" fajnych polskich produkcji, które wyszły spod ręki naszych zespołów w 2014 roku. Wydarzenia z branży nad Wisłą i Odrą bardzo uważnie śledzi Michał Król - najświeższe newsy znajdziecie oczywiście na portalu, którego jest naczelnym, czyli HCgamer - no i oczywiście w Giermaszu Radia Szczecin. Posłuchajcie rozmowy. A że 2015 rok może być jeszcze lepszy, to i parę zapowiedzi też się w nim znalazło.
GIERMASZ-Granie po polsku na 14.12.14
Miało być tak pięknie: po latach gracze o swoich ukochanych grach znowu mieli czytać w powstałym z niebytu legendarnym piśmie Secret Service. Była nawet zbiórka społecznościowa, dwa numery wyszły, i... Posłuchajcie, co o całej sprawie sądzi nasz ekspert od polskiego game devu czyli Michał Król z portalu HCgamer. Na szczęście jest też dużo pozytywnych informacji, począwszy na udanej platformówce JUJU, która właśnie zadebiutowała, poprzez spekulacje, cóż tam ciekawego - po udanym Lords of the Fallen - zapowie CI Games a skończywszy na udziale znanego hollywoodzkiego aktora w procesie tworzenia naszej, polskiej gry Khorat.

Zobacz także

2015-06-12, godz. 12:01 [13.06.2015] Invisible, Inc. [Mac] "Lubisz XCOM-a to Ci się spodoba". Tak brzmiało moje pierwsze zetknięcie z Invisible, Inc. Trochę było w nim prawdy ale niedużo. Invisible, Inc. to strategia turowa z elementami RPG. Tak jak w XCOMie, śmierć jednego, dobrze wyposażonego… » więcej 2015-06-12, godz. 11:52 [13.06.2015] Invisible, Inc. [Mac] "Lubisz XCOM-a to Ci się spodoba". Tak brzmiało moje pierwsze zetknięcie z Invisible, Inc. Trochę było w nim prawdy ale niedużo. Invisible, Inc. to strategia turowa z elementami RPG. Tak jak w XCOMie, śmierć jednego, dobrze wyposażonego… » więcej 2015-06-12, godz. 11:49 [13.06.2015] Invisible, Inc. [Mac] "Lubisz XCOM-a to Ci się spodoba". Tak brzmiało moje pierwsze zetknięcie z Invisible, Inc. Trochę było w nim prawdy ale niedużo. Invisible, Inc. to strategia turowa z elementami RPG. Tak jak w XCOMie, śmierć jednego, dobrze wyposażonego… » więcej 2015-06-05, godz. 15:00 [06.06.2015] Pepperoni na krzemowym cieście Pudełko od pizzy, które jest równocześnie projektorem... gdzie można znaleźć takie cuda, to wie nasz ekspert od nowych technologii Radek Lis. Rozmawiamy także o tematach poważniejszych, na przykład o jesiennej premierze Windowsa… » więcej 2015-06-05, godz. 15:00 ARCHIWUM 2015, czerwiec » więcej 2015-06-05, godz. 14:57 [06.06.2015] Pytania i odpowiedzi Co zrobi Techland - czy będzie Dying Light 2, dlaczego prace nad Hellraid zawieszono i co z marką Call of Juarez? Między innymi na te pytania odpowiada Michał Król z portalu HCgamer.pl . Jak zawsze ma najnowsze informacje o polskiej branży… » więcej 2015-06-05, godz. 14:33 [06.06.2015] Star Horizon [PC] Od zarania dziejów ludzie tłukli się między sobą, co przerabiałem w setkach gier wszelakich gatunków - od strategii po zwykłe strzelaniny. Konflikty to pokarm dla scenarzystów i graczy, a największymi bataliami mogły się zawsze… » więcej 2015-06-05, godz. 14:23 [06.06.2015] Turbo Esprit (1986 r.) W 1986 roku ta gra po prostu "rozgromiła" graczy: mieliśmy super "furę", wielkie otwarte miasto (!) i do tego widok z oczu kierowcy. Turbo Esprit, wydane przez Durell Software w tamtych czasach było grą, która po prostu zachwycała… » więcej 2015-06-05, godz. 14:04 [06.06.2015] Giermasz #143 - Skromniej nie znaczy gorzej W tej audycji wyruszamy w kosmos, Michał Król przetestował udaną, mniejszą polską produkcję Star Horizon, przeniesioną z tabletów na PC-ty (swoją drogą, co za czasy, czy nie powinno być ewentualnie odwrotnie?). Andrzej Kutys przypomniał… » więcej 2015-06-05, godz. 13:22 ARCHIWUM 2015, czerwiec » więcej
523524525526527528529