Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
GIERMASZ-Program z 31.01.15
To była chyba ostatnia okazja, aby nadrobić jakieś zaległości z "kupki wstydu": Andrzej Kutys zdjął z niej bardzo fajną, artystyczną produkcję Hohokum i odpalił na swojej konsoli przenośnej PS Vita. Nowości zapowiadamy na przyszły tydzień, spodziewajcie się na przykład recenzji Dying Light. A w tym programie i o tej wyczekiwanej wielce produkcji, jak i o Wiedźminie 3: Dziki Gon: nasz ekspert z portalu HCgamer Michał Król opowie o wrażeniach jakie zrobiły pokazane właśnie filmy z rozgrywki. Ale nie tylko: słyszeliście o Tormentum? Nie, to zapamiętajcie tę nazwę, szczegóły w rozmowie. W dziale technologicznym odwiedza nas jak zawsze Radek Lis, w tym programie przegląd najświeższych informacji z branży, dolecimy aż na marsa. Na koniec Stare, ale jare klasyczne przygodówki point'n'click czyli znakomita (także dzisiaj, mimo upływu lat) acz bardzo trudna seria Monkey Island.

Na kolejną audycję zapraszamy już w najbliższą sobotę 7 lutego o 6 rano w Radiu 94i4 (w technologii DAB+, na stronie Radia 94i4 oraz przez aplikacje na iOS i Androida) - i na także na stronie Giermaszu. Później retransmisja w Radiu Szczecin we wtorek 10 lutego od 22 do 23.

I tak co tydzień - premiera w każdą sobotę w Radiu 94i4, retransmisja we wtorek w Radiu Szczecin.

Zobacz także

2015-09-24, godz. 14:38 [26.09.2015] Tearaway Unfolded [PS4] Ta gra jest po prostu słodka. "Słodziuchem" była zresztą już w wersji na konsolę przenośną PlayStation Vita i od Giermaszu dostała maksymalną notę (co łatwo sprawdzić). Teraz dostajemy wersję na stacjonarną PS4, jako Tearaway… » więcej 2015-09-24, godz. 13:57 [26.09.2015] Tearaway Unfolded [PS4] Ta gra jest po prostu słodka. "Słodziuchem" była zresztą już w wersji na konsolę przenośną PlayStation Vita i od Giermaszu dostała maksymalną notę (co łatwo sprawdzić). Teraz dostajemy wersję na stacjonarną PS4, jako Tearaway… » więcej 2015-09-24, godz. 13:55 [26.09.2015] Tearaway Unfolded [PS4] Ta gra jest po prostu słodka. "Słodziuchem" była zresztą już w wersji na konsolę przenośną PlayStation Vita i od Giermaszu dostała maksymalną notę (co łatwo sprawdzić). Teraz dostajemy wersję na stacjonarną PS4, jako Tearaway… » więcej 2015-09-24, godz. 13:53 [26.09.2015] Until Dawn [PS4] Co robisz, gdy podczas wypoczynkowego wyjazdu w góry z grupą znajomych, ginie dwójka z nich? W rocznicę śmierci jedziesz tam ponownie, na zaproszenie brata ofiar. Oczywiście spotykacie się wieczorem, w zapomnianym przez cywilizację… » więcej 2015-09-24, godz. 13:20 [26.09.2015] Satellite Reign [Mac] Satellite Reign. Mogło być tak pięknie... I pięknie jest, ale ta gra to taki zestaw plusów i minusów. Z obydwu stron bardzo dużych. Najpierw się przyczepię: problemy z grafiką, zacinki, zawieszki, tryb full screen na moim Mac'u… » więcej 2015-09-24, godz. 13:19 [26.09.2015] Satellite Reign [Mac] Satellite Reign. Mogło być tak pięknie... I pięknie jest, ale ta gra to taki zestaw plusów i minusów. Z obydwu stron bardzo dużych. Najpierw się przyczepię: problemy z grafiką, zacinki, zawieszki, tryb full screen na moim Mac'u… » więcej 2015-09-24, godz. 13:10 [26.09.2015] Satellite Reign [Mac] Satellite Reign. Mogło być tak pięknie... I pięknie jest, ale ta gra to taki zestaw plusów i minusów. Z obydwu stron bardzo dużych. Najpierw się przyczepię: problemy z grafiką, zacinki, zawieszki, tryb full screen na moim Mac'u… » więcej 2015-09-18, godz. 20:01 [19.09.2015] Polskie gry - "niepolskie" budżety Ponad 300 milionów złotych na stworzenie i wypromowanie gry Wiedźmin III: Dziki Gon - to robi wrażenie, prawda? Co prawda nieco nam jeszcze brakuje do największych studiów i wydawców, ale coraz mniej. A nasz ekspert Michał Król z… » więcej 2015-09-18, godz. 19:23 [19.09.2015] Mad Max [PS4] Uwielbiam sandboxy czyli gry z otwartym światem, mimo że wymagają olbrzymiej ilości czasu, którego po prostu nie mam. Gdy dowiedziałem się, że w moje ręce wpadnie Mad Max od Avalanche Studios - zawyłem z zachwytu. W końcu to oni… » więcej 2015-09-18, godz. 15:04 [19.09.2015] Mad Max [PS4] Uwielbiam sandboxy czyli gry z otwartym światem, mimo że wymagają olbrzymiej ilości czasu, którego po prostu nie mam. Gdy dowiedziałem się, że w moje ręce wpadnie Mad Max od Avalanche Studios - zawyłem z zachwytu. W końcu to oni… » więcej
510511512513514515516