Jakby ktoś nie wiedział o co chodzi (o ile są tacy?), to przypomnijmy, że to gra RPG z bardzo dużym światem do zwiedzenia, wypełnionym mnóstwem różnych zadań. Co ważne, wielki nacisk twórcy położyli na opowiadaną w grze historię. Wiedźmin III: Dziki Gon ma spiąć wątki z "jedynki" i "dwójki" - więc jak ich nie ograliście, to w oczekiwaniu na premierę jest okazja, a te gry obecnie można "wyrwać" za niewielkie pieniądze.
Aha - do "trójki" nagrali 16 godzin filmów motion capture aby na ekranie oddać w miarę wiernie... sceny seksu...
Powstanie Borderlands 3, zapowiedzieli twórcy: Hurra - zakrzyknęli gracze, bo poprzednie części tej sandboxowo-strzelankowego-RPG kupiło kilka milionów ludzi. - Ale dopiero tworzymy zespół do nowej gry i zapraszamy chętnych - dodali ludzie z Gearbox... Albo się krygują, albo sobie jeszcze długo poczekamy.
Fantastyczny świat, elfy i inne takie - a tu możemy sobie zrobić absolutnie współczesne selfie jakbyśmy mieli przy sobie smartfonika. Ale jako pomysł na luźne urozmaicenie rozgrywki? - super, gratulujemy twórcom World of Warcraft. Możliwość robienia selfie pojawiła się w ostatnim dodatku Warlords of Draenor.
Rok bez LEGO, rokiem straconym: jeżeli martwiliście się, co dalej z bardzo sympatyczną acz do bólu wtórną serią, to uspokajamy. W 2015 roku pogramy przynajmniej w dwie produkcje, zapowiedziano LEGO Jurassic World i LEGO Marvel's Avengers - a i przecież Hobbita muszą skończyć. Więc klocków na ekranie nam nie zabraknie.
Ubisoft banuje piratów - sęk w tym, że nawet możesz nie wiedzieć, że nim jesteś. Otóż wiecie pewnie, że ceny gier zależą też od kraju. Na przykład w Polsce bywa taniej jeżeli chodzi o wersje PC. Zdarza się więc, że niektóre sklepy skupują kody do cyfrowych wersji tam gdzie taniej - i sprzedają drożej. I jeżeli nie kupiłeś gry Ubisoftu w autoryzowanym sklepie, to ci ją koncern usunie z konta. Uważajcie! Jedna z witryn już przeprosiła klientów i sprawdzi, skąd pochodziły feralne klucze, które sprzedano.
W dodatku, przed premierą zremasterowanej do HD gry-legendy Heroes of Might and Magic 3 okazało się, że Ubisoft nieco "podkolorował" informacje o zmianie wyglądu gry. Otóż pokazali porównanie "tak było - tak będzie". Sęk w tym, że grafiki z pierwotnej wersji to wzięli chyba z wersji o najniższej możliwej rozdzielczości. Oburzeni internauci twierdzą więc, że celowo "obrzydzono" oryginał, a remaster zmieni mniej, niż obiecywano.
Zazwyczaj jest tak: najpierw są przecieki przecieków, później "ktoś coś bąknie", wreszcie mamy oficjalną zapowiedź i czekanie na premierę. Ale z tym remasterem było zgoła inaczej. Owszem, pojawiła się strona z odliczaniem do premiery "czegoś" - a tu proszę bardzo, odliczyli - i gra od razu pojawiła się w sklepach. Więc możecie albo sobie przypomnieć - albo sprawdzić, czy Fahrenheit: Indigo Prophecy Remastered to rzeczywiście była tak dobra gra. Na razie mogą to zrobić PC-towcy i tableciarze.
Dokładnie na tych samych platformach odpalimy także sensacyjnie - i absurdalnie - się zapowiadający symulator... kromki chleba. I am Bread ma być trójwymiarową platformówką. Będziemy sterować czerstwą kromką, która chce zbawić świat - wróć, chce trafić do tostera. Najwyższe poświęcenie w imię udanego śniadania - koncept to wielce oryginalny, ciekawe czy wyjdzie - nie mogę się powstrzymać - świeżo, z chrupiącą skórką, czy raczej jak czerstwy, nadpleśniały suchar. Można już spróbować gry we wczesną wersję, czekamy na premierę gotowej produkcji.
Dragons Age: Inquisition, czyli bardzo dobrze oceniana sandboxowa gra RPG, jak pochwaliło się Bioware, było największą premierą w historii studia. Zresztą wydawca, Electronic Arts generalnie ma powody do zadowolenia, bo takie produkcje jak chociażby FIFA 15, Madden NFL 15 (ekstremalnie popularny w USA) czy Titanfall zdominowały sprzedaż na konsole nowej generacji w okresie świątecznym.
Electronic Arts i Bioware świętują - i z tej okazji udostępnili za darmo, przez dwa tygodnie można sobie ściągnąć pliki z muzyką, jaką słyszymy w tawernach świata Dragons Age: Inquisition. Wejdźcie na stronę gry, jak umiecie śpiewać i grać, to w pakiecie są i nuty i słowa.
Zobacz także
2016-01-15, godz. 15:07
[16.01.2016] Red Game Without A Great Name [PC]
Tytuł gry czasami powstaje na samym końcu jej tworzenia. Przynajmniej tak musiało być z polskim Red Game Without a Great Name od studia iFun4all. Tak, gra jest czerwona - i chodzi nie tylko o jej wygląd, ale też o kolor emocji, które…
» więcej
2016-01-15, godz. 14:35
[16.01.2016] Red Game Without A Great Name [PC]
Tytuł gry czasami powstaje na samym końcu jej tworzenia. Przynajmniej tak musiało być z polskim Red Game Without a Great Name od studia iFun4all. Tak, gra jest czerwona - i chodzi nie tylko o jej wygląd, ale też o kolor emocji, które…
» więcej
2016-01-15, godz. 13:36
[16.01.2016] Underrail [PC]
O Matko! Jaki trafił mnie zaszczyt... Recenzuję najnowszą część Fallouta. A nie, czekaj... Gdzie trójwymiar? Gdzie widzenie z pierwszej osoby? Co tu robi znowu rzut izometryczny? Tak to przynajmniej wygląda na początku. Niektórzy…
» więcej
2016-01-15, godz. 13:35
[16.01.2016] Underrail [PC]
O Matko! Jaki trafił mnie zaszczyt... Recenzuję najnowszą część Fallouta. A nie, czekaj... Gdzie trójwymiar? Gdzie widzenie z pierwszej osoby? Co tu robi znowu rzut izometryczny? Tak to przynajmniej wygląda na początku. Niektórzy…
» więcej
2016-01-15, godz. 13:30
[16.01.2016] Chaos Reborn [Mac]
Chaos odrodzony... "Chaos Reborn"... Julian Gollop, brytyjski twórca m.in. X-COM przy pomocy finansowania społecznościowego wskrzesił swoją grę z 1985 roku "Chaos: The Battle of Wizards". Dostaliśmy strategię turową w świecie magów…
» więcej
2016-01-15, godz. 13:28
[16.01.2016] Chaos Reborn [Mac]
Chaos odrodzony... "Chaos Reborn"... Julian Gollop, brytyjski twórca m.in. X-COM przy pomocy finansowania społecznościowego wskrzesił swoją grę z 1985 roku "Chaos: The Battle of Wizards". Dostaliśmy strategię turową w świecie magów…
» więcej
2016-01-15, godz. 13:10
[16.01.2016] Polskie hity Metacritic 2015
Powoli kończy się czas różnorakich podsumowań roku 2015, więc na początek krótko o najlepiej ocenianych polskich produkcjach - dzięki serwisowi Metacritic mamy uśrednione dane z wielu recenzji. Zaskoczenia, jak zapewnia Michał Król…
» więcej
2016-01-15, godz. 13:08
ARCHIWUM 2015
» więcej
2016-01-15, godz. 13:06
ARCHIWUM 2015
» więcej
2016-01-15, godz. 13:05
ARCHIWUM 2015, grudzień
» więcej