Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
W połowie lat 90-tych trójwymiarowe gry wciąż jeszcze były pewną nowinką, którą zachwycali się gracze. Wyobraźcie sobie - zamiast dwuwymiarowych kosmicznych strzelanek, można było wskoczyć w wirtualny kokpit i walić z laserów obserwując trójwymiarowe środowisko z perspektywy oczu pilotów.

I można było latać we wszystkich kierunkach - aż człowiek się gubił, gdy plansza wywracała się w związku z tym do góry nogami.

Napisana przez Parallax Software i wydana w 1995 roku gra Descent zapisała się w pamięci co starszych graczy. Wtedy możliwość latania po tunelach kopalni opanowanej przez obcych, gdzieś daleko w kosmosie, była naprawdę fantastyczna.

Ciekawostka, że możecie ocenić to sami - bo jak sprawdziliśmy, oryginał jest dostępny w cyfrowej sprzedaży. A właśnie rozpoczęła się publiczna zbiórka na Descent: Underground, oczywiście z nowoczesną oprawą graficzną.

Chcecie przekonać się, co kręciło graczy 20 lat temu, dajcie szansę Descent.

Zobacz także

2015-02-27, godz. 14:59 [28.02.2015] Agent na kłopoty Inteligentny program komputerowy, który sam się uczy? Jakoś ciarki nas przeszły, gdy ekspert Giermaszu Radek Lis opowiadał o najnowszym wynalazku ze świata nowych technologii. Kto wie, może Agent zastąpi pracowników wielkich korporacji?… » więcej 2015-02-27, godz. 12:17 [28.02.2015] Dragonball XenoVerse [PC] Ktoś pamięta jeszcze taką telewizję jak RTL7? Jej zaletą - i to nie "krypciocha", bo stacja formalnie nie istnieje - było emitowanie seriali, także animowanych, których nie można było zobaczyć w żadnej innej polskiej telewizji… » więcej 2015-02-27, godz. 11:55 [28.02.2015] Dragonball XenoVerse [PC] Ktoś pamięta jeszcze taką telewizję jak RTL7? Jej zaletą - i to nie "krypciocha", bo stacja formalnie nie istnieje - było emitowanie seriali, także animowanych, których nie można było zobaczyć w żadnej innej polskiej telewizji… » więcej 2015-02-27, godz. 11:53 [28.02.2015] Wings (1990 r.) Ci wspaniali faceci w swoich latających maszynach... Kiedyś w samolotach nie było radarów, silników odrzutowych - a nawet zamkniętych kabin. Wings!, gra na Amigę sprzed 25. lat przypomina właśnie takie czasy: I Wojna Światowa, dwupłatowce… » więcej 2015-02-27, godz. 09:24 [28.02.2015] Giermasz #129 - Kamera! Akcja! Filmowe gry akcji mają swoich zwolenników, chwalących intensywne doznania rodem z kinowego ekranu. Przeciwnicy wytykają, że rozgrywka jest zazwyczaj krótka i właściwie po przejściu gry jedyne co z nią można zrobić, to dać się… » więcej 2015-02-27, godz. 09:22 [28.02.2015] Przegląd tygodnia Wspominaliśmy w Giermaszu, jak fajnie Microsoft zapowiedział premierę kolejnej części ich flagowej ekskluzywnej ścigałki Forza Motorsport 6 - stało się to na targach samochodowych, w towarzystwie nowego, ślicznego modelu Forda GT… » więcej 2015-02-26, godz. 14:40 [28.02.2015] The Order: 1886 [PS4] Sprawę postawię jasno od początku i ocenę "wyłożę na stół" już teraz. Dla mnie The Order: 1886 to gra na mniej więcej siódemkę w dziesięciostopniowej skali. Dlaczego "mniej więcej"? Bo w zależności od tego co przeczytacie… » więcej 2015-02-26, godz. 14:39 [28.02.2015] Dragonball XenoVerse [PC] Ktoś pamięta jeszcze taką telewizję jak RTL7? Jej zaletą - i to nie "krypciocha", bo stacja formalnie nie istnieje - było emitowanie seriali, także animowanych, których nie można było zobaczyć w żadnej innej polskiej telewizji… » więcej 2015-02-23, godz. 15:21 [28.02.2015] The Order: 1886 [PS4] Sprawę postawię jasno od początku i ocenę "wyłożę na stół" już teraz. Dla mnie The Order: 1886 to gra na mniej więcej siódemkę w dziesięciostopniowej skali. Dlaczego "mniej więcej"? Bo w zależności od tego co przeczytacie… » więcej 2015-02-23, godz. 09:31 [28.02.2015] The Order: 1886 [PS4] Sprawę postawię jasno od początku i ocenę "wyłożę na stół" już teraz. Dla mnie The Order: 1886 to gra na mniej więcej siódemkę w dziesięciostopniowej skali. Dlaczego "mniej więcej"? Bo w zależności od tego co przeczytacie… » więcej
537538539540541542543