Deus Ex: Mankind Divided zapowiedziane. Marka jest znana miłośnikom cyberpunkowych klimatów: modyfikowani cybernetycznie ludzie - i terroryści - kontra nasz bohater. W tym pierwszoosobowym miksie strzelanki, skradanki i RPG wcielimy się znowu w rolę Adama Jensena, czyli głównej postaci z poprzedniej produkcji Deus Ex: Bunt Ludzkości - nam się ta gra podobała, sprawdźcie recenzję.
Jakoś mało ostatnio mówiliśmy o Mortal Kombat X - a to jedna z najważniejszych kwietniowych premier. Kontynuacja kultowych bijatyk znowu stawia na wielce efektowne, ultra-brutalne kończące ciosy, będą także nowi wojownicy - będzie także fabuła - ale bardzo krótka niestety. Jak dostaniemy grę w swoje ręce - a premiera już-tuż, to oczywiście wszystko Wam opowiemy.
Pamiętacie, jak rozmawialiśmy w Giermaszu o sytuacji polskiego CI Games (do odsłuchania w dziale Granie po polsku z 4 kwietnia). Nie tylko my poruszamy ten temat - o analizę pokusił się też portal gram.pl. A firma odpowiedziała: że to nieuzasadnione spekulacje, że wszystko jest ok. Ale najciekawsze jest to, że z tego pisma dowiedzieliśmy się o planowanej dacie premiery Lords of the Fallen 2. To 2017 rok.
I kontynuując ten wątek - inny portal, Gamezilla, wzięła na spytki szefa niemieckiego studia Deck 13. Tego samego, które zrobiło "jedynkę" Lordsów - i z którym CI Games niespodziewanie zerwało kontrakt. Okazało się, że Niemcy zrobili tę grę na swoim autorskim silniku graficznym - i że pracują nad własnym, trudnym action RPG.
Marudzili, że się słabo sprzedaje, że 3,5 miliona to mało... No więc teraz się okazało, że ostatecznie restart serii Tomb Raider, po 2 latach na rynku - i wyjściu remastera na konsole nowej generacji - kupiło 8,5 miliona graczy. W tym roku wychodzi kolejna produkcja z Larą Croft czyli Rise of the Tomb Raider. Najpierw, jako czasowy ekskluziw, pojawi się wersja na Xboxa One i PC jakoś latem tego roku - kiedy gra zawita na konsoli Sony, na razie nie wiadomo.
Właściwie to nawet nie powinniśmy mówić o tym, że w tym roku wyjdzie kolejna część mega hitowej serii Call of Duty. Ale skoro właśnie potwierdzili tę oczywistą oczywistość, to niniejszym również w Giermaszu informujemy, że w Call of Duty: Black Ops III pewnie zagramy jesienią. Niestety dalej nie są to klimaty II wojny światowej - wcielimy się w rolę cyber-wojaka z przyszłości i będzie to, tu cytat: "najgłębsza i najbardziej ambitna odsłona w historii serii".
Ori and the Blind Forest - jeszcze nie recenzowaliśmy - ale mamy "na celowniku" tę przepięknie wyglądającą i bardzo dobrze ocenianą grę przygodowo-platformową. Fajnie, że wraz z sukcesem artystycznym jest też ten komercyjny - bo, jak się pochwalili twórcy, koszty produkcji zwróciły się już po tygodniu sprzedaży. Gratulujemy!
Aha - pamiętacie, jak przy okazji informacji o reedycji świetnego slashera God of War III gdybaliśmy, że fajnie by było zagrać na PS4 w odpicowaną wersję trylogii Uncharted, również przeniesionej z PS3? No więc, chociaż to jeszcze nieoficjalnie, coraz więcej sygnałów wskazuje, że jeszcze w tym roku będziemy w takie coś grać. Cóż, Sony ma portfolio jeszcze kilka "ekskluziwów" z poprzedniej generacji - a skoro nowa konsola świetnie się im sprzedaje - i kupują ją nowi gracze, to pewnie jeszcze nie koniec remasterów. My mówimy - czemu nie?
Zobacz także
2015-04-29, godz. 15:21
[02.05.2015] Przegląd tygodnia
Kolejnych gier z tej serii zapowiadać nie trzeba, wiadomo, że co roku, jesienią będzie premiera następnej części. Bo nad pierwszoosobowymi strzelankami, które kochają fani sieciowej akcji, tymi z cyklu Call of Duty, pracują na raz…
» więcej
2015-04-29, godz. 15:20
[02.05.2015] Assassin's Creed Chronicles: China [PC]
Mam problem z tą grą: w Assassin's Creed Chronicles: China widzę mnóstwo niewykorzystanego potencjału. Ale skłamałbym, gdybym stwierdził, że kiepsko się bawiłem. Nie - grało mi się naprawdę przyjemnie, miałem ochotę do…
» więcej
2015-04-29, godz. 14:26
[02.05.2015] Assassin's Creed Chronicles: China [PC]
Mam problem z tą grą: w Assassin's Creed Chronicles: China widzę mnóstwo niewykorzystanego potencjału. Ale skłamałbym, gdybym stwierdził, że kiepsko się bawiłem. Nie - grało mi się naprawdę przyjemnie, miałem ochotę do…
» więcej
2015-04-29, godz. 11:39
[16.05.2015] Dark Souls II: Scholar of the First Sin [PS4]
Ostatni boss "ubity", wszystkie pucharki zdobyte, a na liczniku czasu gry masz grubo ponad 100 godzin - i pytasz sam siebie: co dalej? Żal rozstawać się z uniwersum, żal tym większy, bo polubiłeś, jak twórcy ze studia From Software…
» więcej
2015-04-29, godz. 11:35
[16.05.2015] Dark Souls II: Scholar of the First Sin [PS4]
Ostatni boss "ubity", wszystkie pucharki zdobyte, a na liczniku czasu gry masz grubo ponad 100 godzin - i pytasz sam siebie: co dalej? Żal rozstawać się z uniwersum, żal tym większy, bo polubiłeś, jak twórcy ze studia From Software…
» więcej
2015-04-29, godz. 11:34
[02.05.2015] Assassin's Creed Chronicles: China [PC]
Mam problem z tą grą: w Assassin's Creed Chronicles: China widzę mnóstwo niewykorzystanego potencjału. Ale skłamałbym, gdybym stwierdził, że kiepsko się bawiłem. Nie - grało mi się naprawdę przyjemnie, miałem ochotę do…
» więcej
2015-04-29, godz. 11:33
[02.05.2015] Oceanhorn: Monster of Uncharted Seas [PC]
Seria The Legend of Zelda od blisko 30 lat bawi miliony graczy na całym świecie, zachwyca rozmachem, bajkowością i wyznacza ramy gatunku jRPG-ów akcji. Zbierający od zawsze najwyższe oceny klasyk doczekał się w końcu godnej konkurencji…
» więcej
2015-04-28, godz. 15:18
[25.04.2015] Polskie podróże małe i duże
This War of Mine znowu zgarnia branżowe nagrody, Dying Light dobrze zadebiutowało na listach sprzedaży w Japonii, a gdzie się nie obrócimy, to wszędzie wszyscy mówią o nieodległej premierze Wiedźmina III: Dziki Gon... Czyli w polskiej…
» więcej
2015-04-24, godz. 12:08
[25.04.2015] Polskie podróże małe i duże
This War of Mine znowu zgarnia branżowe nagrody, Dying Light dobrze zadebiutowało na listach sprzedaży w Japonii, a gdzie się nie obrócimy, to wszędzie wszyscy mówią o nieodległej premierze Wiedźmina III: Dziki Gon... Czyli w polskiej…
» więcej
2015-04-24, godz. 11:59
[25.04.2015] Arkanoid (1986 r.)
Nasz statek zaginął gdzieś w przestrzeni kosmicznej. Uwięzieni w pętli czasoprzestrzeni musimy uciec rozwalając... cegiełki... Uwierzycie, że klasyka-klasyki czyli gra z 1986 roku, wydany przez japońskie Taito Arkanoid ma swoją kosmiczną…
» więcej