Deus Ex: Mankind Divided zapowiedziane. Marka jest znana miłośnikom cyberpunkowych klimatów: modyfikowani cybernetycznie ludzie - i terroryści - kontra nasz bohater. W tym pierwszoosobowym miksie strzelanki, skradanki i RPG wcielimy się znowu w rolę Adama Jensena, czyli głównej postaci z poprzedniej produkcji Deus Ex: Bunt Ludzkości - nam się ta gra podobała, sprawdźcie recenzję.
Jakoś mało ostatnio mówiliśmy o Mortal Kombat X - a to jedna z najważniejszych kwietniowych premier. Kontynuacja kultowych bijatyk znowu stawia na wielce efektowne, ultra-brutalne kończące ciosy, będą także nowi wojownicy - będzie także fabuła - ale bardzo krótka niestety. Jak dostaniemy grę w swoje ręce - a premiera już-tuż, to oczywiście wszystko Wam opowiemy.
Pamiętacie, jak rozmawialiśmy w Giermaszu o sytuacji polskiego CI Games (do odsłuchania w dziale Granie po polsku z 4 kwietnia). Nie tylko my poruszamy ten temat - o analizę pokusił się też portal gram.pl. A firma odpowiedziała: że to nieuzasadnione spekulacje, że wszystko jest ok. Ale najciekawsze jest to, że z tego pisma dowiedzieliśmy się o planowanej dacie premiery Lords of the Fallen 2. To 2017 rok.
I kontynuując ten wątek - inny portal, Gamezilla, wzięła na spytki szefa niemieckiego studia Deck 13. Tego samego, które zrobiło "jedynkę" Lordsów - i z którym CI Games niespodziewanie zerwało kontrakt. Okazało się, że Niemcy zrobili tę grę na swoim autorskim silniku graficznym - i że pracują nad własnym, trudnym action RPG.
Marudzili, że się słabo sprzedaje, że 3,5 miliona to mało... No więc teraz się okazało, że ostatecznie restart serii Tomb Raider, po 2 latach na rynku - i wyjściu remastera na konsole nowej generacji - kupiło 8,5 miliona graczy. W tym roku wychodzi kolejna produkcja z Larą Croft czyli Rise of the Tomb Raider. Najpierw, jako czasowy ekskluziw, pojawi się wersja na Xboxa One i PC jakoś latem tego roku - kiedy gra zawita na konsoli Sony, na razie nie wiadomo.
Właściwie to nawet nie powinniśmy mówić o tym, że w tym roku wyjdzie kolejna część mega hitowej serii Call of Duty. Ale skoro właśnie potwierdzili tę oczywistą oczywistość, to niniejszym również w Giermaszu informujemy, że w Call of Duty: Black Ops III pewnie zagramy jesienią. Niestety dalej nie są to klimaty II wojny światowej - wcielimy się w rolę cyber-wojaka z przyszłości i będzie to, tu cytat: "najgłębsza i najbardziej ambitna odsłona w historii serii".
Ori and the Blind Forest - jeszcze nie recenzowaliśmy - ale mamy "na celowniku" tę przepięknie wyglądającą i bardzo dobrze ocenianą grę przygodowo-platformową. Fajnie, że wraz z sukcesem artystycznym jest też ten komercyjny - bo, jak się pochwalili twórcy, koszty produkcji zwróciły się już po tygodniu sprzedaży. Gratulujemy!
Aha - pamiętacie, jak przy okazji informacji o reedycji świetnego slashera God of War III gdybaliśmy, że fajnie by było zagrać na PS4 w odpicowaną wersję trylogii Uncharted, również przeniesionej z PS3? No więc, chociaż to jeszcze nieoficjalnie, coraz więcej sygnałów wskazuje, że jeszcze w tym roku będziemy w takie coś grać. Cóż, Sony ma portfolio jeszcze kilka "ekskluziwów" z poprzedniej generacji - a skoro nowa konsola świetnie się im sprzedaje - i kupują ją nowi gracze, to pewnie jeszcze nie koniec remasterów. My mówimy - czemu nie?
Zobacz także
2014-11-28, godz. 12:59
[30.11.2014] This War of Mine [PC]
"Wojna nigdy się nie zmienia". Ten cytat z kultowego Fallouta właśnie przestał być aktualny. Wojna się zmienia i to bardzo, a udowadniają to Polacy - twórcy gry This War of Mine. Produkcja 11bit Studios to thriller, dramat, horror…
» więcej
2014-11-28, godz. 12:39
[30.11.2014] Giermasz na "szóstkę" vol.2
Ooops, znowu to zrobiliśmy... Co prawda zamiast normalnego obrazu widzimy piksele od nieustannego grania, ale czego się nie robi dla naszych słuchaczy, znowu 6 recenzji w Giermaszu. Ograliśmy więc dla Was: Assasin's Creed: Unity…
» więcej
2014-11-28, godz. 12:37
[30.11.2014] Freedom Wars [PS Vita]
Dziwna to recenzja, gdy po wyliczeniu całkiem pokaźnej liczby minusów, gra jednak dostanie dosyć wysoką ocenę. Sprawę komplikuje dodatkowo fakt, że to tytuł z Japonii - co "z definicji" odrzuca część graczy. I, połóżmy wisienkę…
» więcej
2014-11-28, godz. 12:35
[30.11.2014] LEGO Batman 3: Poza Gotham [PS 3]
Na wstępie chyba wypadałoby ogłosić szybki konkurs na "kreatywny wstęp do recenzji kolejnej gry z serii LEGO". Bo ja siedzę, siedzę - i nic mądrego wymyślić nie mogę. Oprócz czegoś w stylu, że to "klocki jakie znamy i lubimy"…
» więcej
2014-11-26, godz. 13:56
[30.11.2014] LEGO Batman 3: Poza Gotham [PS 3]
Na wstępie chyba wypadałoby ogłosić szybki konkurs na "kreatywny wstęp do recenzji kolejnej gry z serii LEGO". Bo ja siedzę, siedzę - i nic mądrego wymyślić nie mogę. Oprócz czegoś w stylu, że to "klocki jakie znamy i lubimy"…
» więcej
2014-11-25, godz. 13:31
[30.11.2014] Assasin's Creed Unity [PC]
Oczekiwania były ogromne, skrzętnie zresztą podsycane przez marketingowców z Ubisoftu. Dlatego trudno się dziwić temu, że równie ogromna afera wybuchła po premierze Assasin's Creed Unity. Poszło o stronę techniczną gry: błędy…
» więcej
2014-11-25, godz. 13:31
[30.11.2014] LEGO Batman 3: Poza Gotham [PS 3]
Na wstępie chyba wypadałoby ogłosić szybki konkurs na "kreatywny wstęp do recenzji kolejnej gry z serii LEGO". Bo ja siedzę, siedzę - i nic mądrego wymyślić nie mogę. Oprócz czegoś w stylu, że to "klocki jakie znamy i lubimy"…
» więcej
2014-11-25, godz. 13:27
[30.11.2014] Freedom Wars [PS Vita]
Dziwna to recenzja, gdy po wyliczeniu całkiem pokaźnej liczby minusów, gra jednak dostanie dosyć wysoką ocenę. Sprawę komplikuje dodatkowo fakt, że to tytuł z Japonii - co "z definicji" odrzuca część graczy. I, połóżmy wisienkę…
» więcej
2014-11-25, godz. 13:24
[30.11.2014] Freedom Wars [PS Vita]
Dziwna to recenzja, gdy po wyliczeniu całkiem pokaźnej liczby minusów, gra jednak dostanie dosyć wysoką ocenę. Sprawę komplikuje dodatkowo fakt, że to tytuł z Japonii - co "z definicji" odrzuca część graczy. I, połóżmy wisienkę…
» więcej
2014-11-16, godz. 16:52
[16.11.2014] DriveClub [PS 4]
Z idealnym wyczuciem wciskam pedał hamulca, aby nie uronić ułamków sekund przy wyjściu z zakrętu. Absolutnie nie mogę uderzyć przeciwnika przede mną, bo uszkodzenia auta zmuszą mnie do postoju w boksie i straty kolejnych pozycji…
» więcej