Bloodborne - zachwycająca ekskluzywna gra na PlayStation 4 również z milionem. Tyle sztuk poszło w tydzień. Nie dziwi nas to wcale - sprawdźcie entuzjastyczną recenzję Giermaszu. Dziejąca się w mrocznym steampunkowym, a'la wiktoriańskim świecie gra action RPG doczeka się też łatki. Ta poprawi czas wczytywania niektórych lokacji i różne inne błędy: na przykład ten, że po wielogodzinnej sesji z Bloodborne, dajmy na to bossowie byli łatwiejsi do pokonania.
A pamiętacie jak to się Rockstar krygował, "że z wersją GTA V na PC to nie wiadomo, czy będzie - może a może nie...". Okazało się to tylko marketingowym bla, bla, bla - bo ktoś ze studia ostatnio "chlapnął", że było to pewne praktycznie od samego początku.
Sprzedaż GTA V na PC-tach, dosłownie po dniu na rynku już idzie w miliony. Niesamowite, że wydana dwa lata temu gra najpierw podbiła listy sprzedaży poprzedniej generacji konsol. Później remaster rządził na PS 4 i Xbox One - a teraz triumfalny marsz kontynuuje wersja PC-towa. Mamy, sprawdzimy w Giermaszu, jak działa (bo przecież nie będziemy się zastanawiać czy to fajna gra - od dwóch lat wszakże wiadomo, że jest świetna). Test w programie za tydzień.
Mamy także najnowszą odsłonę kultowej serii bijatyk, czyli Mortal Kombat X - w wersji na PC. Ogramy, opowiemy. Ale nie kupimy płatnego dodatku, dzięki któremu łatwiej będzie wykonywać specjalne ciosy kończące walkę. Wiecie, te wszystkie słynne ultra-brutalne animacje. Ależ się afera o to podniosła w sieci: bo - no właśnie - Fatalities z "Mortala" są kultowe i fani nie posiadają się z oburzenia, że dzięki wpłacie na konto niektórzy mogą mieć z nimi łatwiej.
I jeszcze jeden milionik, z "kawałkiem": sprzedane milion pięćset tysięcy kopii pierwszoosobowej strzelanki w postapokaliptycznym klimacie czyli Metro Redux. W skład pakietu wchodzą dwie, zremasterowane gry na konsole nowej generacji. Również polecamy recenzje Giermaszu, nam się podobało - co ciekawe, według wydawcy "odgrzewany kotlet" w niektórych regionach sprzedał się lepiej niż pierwsze wersje obu gier.
Plastikowa gitarka w dłoń i dalej na podbój muzycznego świata - rytmiczne gry ze specjalnymi kontrolerami miały swoje chwile triumfu, później zniknęły z rynku. I wracają - Guitar Hero Live właśnie zapowiedziano: z nowym kontrolerem/gitką i nowym zestawem rockowych hitów.
Descent: Underground - następca legendarnych kosmicznych strzelanek powstanie i być może wyjdzie w przyszłym roku. Piszemy być może, bo to projekt ufundowany na serwisie społecznościowym - a nie raz zdarzało się, że mniejsze zespoły twórców przeliczyły się z siłami i premiery się opóźniały. Tak jak w klasykach, będziemy obserwować akcję z kokpitu naszego statku i będziemy strzelać i latać w trzech wymiarach.
Powstaje także kontynuacja innej klasycznej serii. Co prawda o dacie premiery nic się nie mówi, ale Sony pokazało ostatnio dziennikarzom trochę rozgrywki z nowego Shadow of the Beast. Te platformówki akcji w mrocznym klimacie rządziły w latach 90-tych na Amidze. Podejrzewamy, że nowa część będzie dostosowana do nowych czasów, bo na przykład o "jedynce" Shadow of the Beast poszła fama - prawdziwa, dodajmy - że to gra praktycznie nie do ukończenia.
Fani samochodówek ściskali kciuki - później się wściekali słysząc o kolejnych opóźnieniach premiery - a teraz to chyba rozbili świnki-skarbonki i już ustawiają się w społecznej kolejce po Project CARS. Twórcy ogłosili, że gra powędrowała do tłoczni. Ma być absolutnie przepięknie graficznie i absolutnie realistycznie-znakomicie pod względem fizyki jazdy. To już 8. maja na PlayStation 4, Xbox One i PC.
Star Wars: Battlefront czyli sieciowa strzelanka w klimatach uwielbianego przez setki milionów uniwersum zadebiutuje jeszcze w tym roku. Fani w plikach źródłowych oficjalnej strony internetowej znaleźli datę premiery 17 listopada - na PS4, Xboxa One i PC.
Ale największe wrażenie - chociaż to nie nasza działka - zrobił najnowszy, dopiero co pokazany trailer nowego filmu Star Wars VII "Przebudzenie Mocy". No jest Moc!!! I Han Solo... I Chewbacca... I efektowne sekwencje z latającymi pojazdami... Premiera 25 grudnia, niech Moc będzie z nami wszystkimi!
Zobacz także
2014-12-28, godz. 11:50
[28.12.2014] The Crew [PC]
Miałem dosyć łamania palców: przez ostatnie trzy godziny gry zaliczałem kolejne wyzwania, żeby zdobyć lepsze części do mojego samochodu. Udało się też przejechać misję fabularną. Więc postanowiłem odpocząć: ustaliłem sobie…
» więcej
2014-12-28, godz. 11:45
[28.12.2014] Heartstone - dodatek "Gobliny vs Gnomy" [PC]
Nie naprawia się rzeczy, które nie są zepsute... To jedna z podstawowych zasad, które gwarantują sukces przy tworzeniu kontynuacji, lub - jak w tym przypadku - dodatku do udanej gry. I twórcy DLC do gry Hearthstone wyryli sobie tę regułę…
» więcej
2014-12-28, godz. 11:43
[28.12.2014] Heartstone - dodatek "Gobliny vs Gnomy" [PC]
Nie naprawia się rzeczy, które nie są zepsute... To jedna z podstawowych zasad, które gwarantują sukces przy tworzeniu kontynuacji, lub - jak w tym przypadku - dodatku do udanej gry. I twórcy DLC do gry Hearthstone wyryli sobie tę regułę…
» więcej
2014-12-28, godz. 11:40
[28.12.2014] Heartstone - dodatek "Gobliny vs Gnomy" [PC]
Nie naprawia się rzeczy, które nie są zepsute... To jedna z podstawowych zasad, które gwarantują sukces przy tworzeniu kontynuacji, lub - jak w tym przypadku - dodatku do udanej gry. I twórcy DLC do gry Hearthstone wyryli sobie tę regułę…
» więcej
2014-12-23, godz. 09:59
[28.12.2014] The Crew [PC]
Miałem dosyć łamania palców: przez ostatnie trzy godziny gry zaliczałem kolejne wyzwania, żeby zdobyć lepsze części do mojego samochodu. Udało się też przejechać misję fabularną. Więc postanowiłem odpocząć: ustaliłem sobie…
» więcej
2014-12-23, godz. 09:55
[28.12.2014] The Crew [PC]
Miałem dosyć łamania palców: przez ostatnie trzy godziny gry zaliczałem kolejne wyzwania, żeby zdobyć lepsze części do mojego samochodu. Udało się też przejechać misję fabularną. Więc postanowiłem odpocząć: ustaliłem sobie…
» więcej
2014-12-23, godz. 09:54
[13.01.2015] Juju [PC]
"Nie samymi "wiedźminami" człowiek żyje" - Polacy są świetni również w tworzeniu innych gier. Niekoniecznie tak poważnych i krwawych jak przygody Białego Wilka. Przykład? Bardzo proszę - Juju studia Flying Wild Hog. Kiedy widzę…
» więcej
2014-12-13, godz. 13:35
[14.12.2014] Little Big Planet 3 [PS 4]
Pierwsza gra z serii Little Big Planet szturmem podbiła serca konsolowej braci. Kolorowa platformówka, ekskluzywnie na konsolach Sony, pokazała, że "odjechane" pomysły na poziomy i kreację przedstawionego świata, z wielką szczyptą…
» więcej
2014-12-13, godz. 13:02
[14.11.2014] Goat Simulator MMO [PC]
Nie wiem w sumie jak zacząć... Więc może tak, jak wygląda sama gra? Która "wali w twarz" poziomem absurdu, humoru i nonsensu. Kolejny raz zresztą, bo chodzi o Symulator Kozy MMO, czyli Massive Multiplayer Online. Teoretycznie więc…
» więcej
2014-12-13, godz. 13:00
[14.11.2014] Goat Simulator MMO [PC]
Nie wiem w sumie jak zacząć... Więc może tak, jak wygląda sama gra? Która "wali w twarz" poziomem absurdu, humoru i nonsensu. Kolejny raz zresztą, bo chodzi o Symulator Kozy MMO, czyli Massive Multiplayer Online. Teoretycznie więc…
» więcej