Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
GIERMASZ-Program z 06.06.15
W tej audycji wyruszamy w kosmos, Michał Król przetestował udaną, mniejszą polską produkcję Star Horizon, przeniesioną z tabletów na PC-ty (swoją drogą, co za czasy, czy nie powinno być ewentualnie odwrotnie?). Andrzej Kutys przypomniał inną skromniejszą grę, ubiegłoroczną premierę - ale że konsolka przenośna PlayStation Vita ostatnio w odwrocie, warto pamiętać, że Murasaki Baby to nie jest wcale taki zły zakup. Chociaż bez zastrzeżeń się nie obyło. W dziale technologicznym w tym Giermaszu Radek Lis opowiada między innymi o szczegółach jesiennej premiery Windowsa 10. Michał Król, jako naczelny portalu HCgamer, mieni się specjalistą od naszej, rodzimej branży gier - jakie nowości nam szykują polskie studia, szczegóły w tym programie. Na koniec Stare, ale jare Turbo Esprit, czyli protoplasta samochodowych gier sandboxowych.

Na kolejną audycję zapraszamy już w najbliższą sobotę 13 czerwca o 6 rano w Radiu 94i4 (w technologii DAB+, na stronie Radia 94i4 oraz przez aplikacje na iOS i Androida) - i na także na stronie Giermaszu. Później retransmisja w Radiu Szczecin we wtorek 16 czerwca od 22 do 23.

I tak co tydzień - premiera w każdą sobotę w Radiu 94i4, retransmisja we wtorek w Radiu Szczecin.

Zobacz także

2014-11-28, godz. 12:59 [30.11.2014] This War of Mine [PC] "Wojna nigdy się nie zmienia". Ten cytat z kultowego Fallouta właśnie przestał być aktualny. Wojna się zmienia i to bardzo, a udowadniają to Polacy - twórcy gry This War of Mine. Produkcja 11bit Studios to thriller, dramat, horror… » więcej 2014-11-28, godz. 12:39 [30.11.2014] Giermasz na "szóstkę" vol.2 Ooops, znowu to zrobiliśmy... Co prawda zamiast normalnego obrazu widzimy piksele od nieustannego grania, ale czego się nie robi dla naszych słuchaczy, znowu 6 recenzji w Giermaszu. Ograliśmy więc dla Was: Assasin's Creed: Unity… » więcej 2014-11-28, godz. 12:37 [30.11.2014] Freedom Wars [PS Vita] Dziwna to recenzja, gdy po wyliczeniu całkiem pokaźnej liczby minusów, gra jednak dostanie dosyć wysoką ocenę. Sprawę komplikuje dodatkowo fakt, że to tytuł z Japonii - co "z definicji" odrzuca część graczy. I, połóżmy wisienkę… » więcej 2014-11-28, godz. 12:35 [30.11.2014] LEGO Batman 3: Poza Gotham [PS 3] Na wstępie chyba wypadałoby ogłosić szybki konkurs na "kreatywny wstęp do recenzji kolejnej gry z serii LEGO". Bo ja siedzę, siedzę - i nic mądrego wymyślić nie mogę. Oprócz czegoś w stylu, że to "klocki jakie znamy i lubimy"… » więcej 2014-11-26, godz. 13:56 [30.11.2014] LEGO Batman 3: Poza Gotham [PS 3] Na wstępie chyba wypadałoby ogłosić szybki konkurs na "kreatywny wstęp do recenzji kolejnej gry z serii LEGO". Bo ja siedzę, siedzę - i nic mądrego wymyślić nie mogę. Oprócz czegoś w stylu, że to "klocki jakie znamy i lubimy"… » więcej 2014-11-25, godz. 13:31 [30.11.2014] Assasin's Creed Unity [PC] Oczekiwania były ogromne, skrzętnie zresztą podsycane przez marketingowców z Ubisoftu. Dlatego trudno się dziwić temu, że równie ogromna afera wybuchła po premierze Assasin's Creed Unity. Poszło o stronę techniczną gry: błędy… » więcej 2014-11-25, godz. 13:31 [30.11.2014] LEGO Batman 3: Poza Gotham [PS 3] Na wstępie chyba wypadałoby ogłosić szybki konkurs na "kreatywny wstęp do recenzji kolejnej gry z serii LEGO". Bo ja siedzę, siedzę - i nic mądrego wymyślić nie mogę. Oprócz czegoś w stylu, że to "klocki jakie znamy i lubimy"… » więcej 2014-11-25, godz. 13:27 [30.11.2014] Freedom Wars [PS Vita] Dziwna to recenzja, gdy po wyliczeniu całkiem pokaźnej liczby minusów, gra jednak dostanie dosyć wysoką ocenę. Sprawę komplikuje dodatkowo fakt, że to tytuł z Japonii - co "z definicji" odrzuca część graczy. I, połóżmy wisienkę… » więcej 2014-11-25, godz. 13:24 [30.11.2014] Freedom Wars [PS Vita] Dziwna to recenzja, gdy po wyliczeniu całkiem pokaźnej liczby minusów, gra jednak dostanie dosyć wysoką ocenę. Sprawę komplikuje dodatkowo fakt, że to tytuł z Japonii - co "z definicji" odrzuca część graczy. I, połóżmy wisienkę… » więcej 2014-11-16, godz. 16:52 [16.11.2014] DriveClub [PS 4] Z idealnym wyczuciem wciskam pedał hamulca, aby nie uronić ułamków sekund przy wyjściu z zakrętu. Absolutnie nie mogę uderzyć przeciwnika przede mną, bo uszkodzenia auta zmuszą mnie do postoju w boksie i straty kolejnych pozycji… » więcej
551552553554555556557