W tej audycji wyruszamy w kosmos, Michał Król przetestował udaną, mniejszą polską produkcję Star Horizon, przeniesioną z tabletów na PC-ty (swoją drogą, co za czasy, czy nie powinno być ewentualnie odwrotnie?). Andrzej Kutys przypomniał inną skromniejszą grę, ubiegłoroczną premierę - ale że konsolka przenośna PlayStation Vita ostatnio w odwrocie, warto pamiętać, że Murasaki Baby to nie jest wcale taki zły zakup. Chociaż bez zastrzeżeń się nie obyło. W dziale technologicznym w tym Giermaszu Radek Lis opowiada między innymi o szczegółach jesiennej premiery Windowsa 10. Michał Król, jako naczelny portalu HCgamer, mieni się specjalistą od naszej, rodzimej branży gier - jakie nowości nam szykują polskie studia, szczegóły w tym programie. Na koniec Stare, ale jare Turbo Esprit, czyli protoplasta samochodowych gier sandboxowych.
Na kolejną audycję zapraszamy już w najbliższą sobotę 13 czerwca o 6 rano w Radiu 94i4 (w technologii DAB+, na stronie Radia 94i4 oraz przez aplikacje na iOS i Androida) - i na także na stronie Giermaszu. Później retransmisja w Radiu Szczecin we wtorek 16 czerwca od 22 do 23.
I tak co tydzień - premiera w każdą sobotę w Radiu 94i4, retransmisja we wtorek w Radiu Szczecin.
Na kolejną audycję zapraszamy już w najbliższą sobotę 13 czerwca o 6 rano w Radiu 94i4 (w technologii DAB+, na stronie Radia 94i4 oraz przez aplikacje na iOS i Androida) - i na także na stronie Giermaszu. Później retransmisja w Radiu Szczecin we wtorek 16 czerwca od 22 do 23.
I tak co tydzień - premiera w każdą sobotę w Radiu 94i4, retransmisja we wtorek w Radiu Szczecin.
Zobacz także
2013-04-05, godz. 15:19
[05.04.2013] Indiana Jones and the Fate of Atlantis (1992r.)
Jest rok 1939. W przededniu drugiej wojny światowej naziści rozpoczynają poszukiwania zaginionej Atlantydy - miasta, które przed wiekami w tajemniczych okolicznościach zniknęło z powierzchni Ziemi. Po co? Podobno w ruinach Atlantydy…
» więcej
2013-04-05, godz. 14:59
[05.04.2013] "40 lat minęło, jak jeden dzień..."
Dokładnie w 1973 roku po raz pierwszy ktoś zadzwonił z telefonu komórkowego, chociaż wprowadzenie tej technologii na rynek zajęło kolejne 10 lat. W Giermaszu Radek Lis, nasz ekspert od nowych technologii wspomina pierwszą komórkę…
» więcej
2013-04-05, godz. 14:51
ARCHIWUM 2013, kwiecień
» więcej
2013-04-05, godz. 14:44
Zobacz fragment rozgrywki z gry Bioshock: Infinite
» więcej
2013-04-05, godz. 10:52
[05.04.2013] Przegląd tygodnia
Legendarne studio zamknięte - Disney zakończył działalność LucasArts. Star Wars 1313 był niestety w powijakach - teraz gry z uniwersum Gwiezdnych Wojen będą robić inne studia. Ze smutkiem wspominamy też wspaniałe przygodówki i…
» więcej
2013-04-04, godz. 14:00
[05.04.2013] Utopia musi upaść
Pracowali nad tą grą, pracowali - przekładali premierę, przekładali... I na szczęście się udało, bo Bioshock: Infinite to kandydat do gry roku. Na rynku zadebiutowała także kolejna przygoda sympatycznego szopa-złodzieja. Sly Cooper:…
» więcej
2013-04-04, godz. 13:58
[05.04.2013] Bioshock: Infinite
Dwie pierwsze części gry Bioshock rozgrywały się w podwodnym mieście-utopii Rapture. Tam ludzkość miała poszukiwać raju - idealnego systemu społecznego. Jak to jednak z utopią bywa, co w założeniach było wzniosłe, w praktyce…
» więcej
2013-04-04, godz. 13:57
Kilka obrazków z gry Bioshock: Infinite
» więcej
2013-04-04, godz. 13:56
[05.04.2013] Bioshock: Infinite
Dwie pierwsze części gry Bioshock rozgrywały się w podwodnym mieście-utopii Rapture. Tam ludzkość miała poszukiwać raju - idealnego systemu społecznego. Jak to jednak z utopią bywa, co w założeniach było wzniosłe, w praktyce…
» więcej
2013-04-04, godz. 11:14
[05.04.2013] Sly Cooper: Złodzieje w czasie
W Giermaszu recenzowaliśmy już trylogię gier o przygodach sympatycznego szopa-złodzieja wydane jeszcze na Playstation 2. Ocena była bardzo wysoka, bo to naprawdę dopracowane tytuły, połączenie platformówki-skradanki-gry wyścigowej-strzelanki-i…
» więcej