MOBA to, dla niewtajemniczonych, Multiplayer Online Battle Arena. W skrócie - dwie drużyny w internecie ścierają się ze sobą na określonym obszarze (arenie). W Heroes of the Storm dodatkowo w trakcie starcia można zdobyć wsparcie "tubylców", wypełniając wyznaczone przez nich zadania: a to zebranie monet dla pirata, a to zejście do podziemi po trochę czaszek. Dodatkowo na arenie znajdują się strategiczne punkty, które warto zgarnąć dla swojej drużyny.
Co różni Heroes of the Storm od innych tego typu gier? Niewiele jest rozwijania indywidualnego bohatera - owszem ich zdolności z czasem stają się lepsze, ale nie ma już wybierania ścieżki rozwoju i zastanawiania się na co przeznaczyć zdobyte punkty doświadczenia. To samo z walutą - kupić można tylko niektórych bohaterów, wierzchowce i skórki - ale żadnego zaopatrywania się w ekwipunek.
I dobrze. dzięki temu leci się od razu na następną walkę a nie głowi, jak tu najlepiej wydać to co się zdobyło. I to wywołuje syndrom "jeszcze jedna walka". A potem "a to sprawdzę jeszcze tylko tego ancymona". I czas leci...
Fani Blizzarda mają tu do dyspozycji swoich ulubieńców z Diablo, Warcrafta i Starcrafta. I - co mi się w tej grze podoba najbardziej - to właśnie bohaterowie. A konkretnie ich wyjątkowość. Każdy ma inne umiejętności, wymaga innego podejścia i co nie bez znaczenia, wygląda zupełnie inaczej. Osobiście polecam Sonię, mocna jest dziewczyna a i jej środek transportu ciekawy.
Jeśli szukacie dobrej efektownej bijatyki od czasu do czasu, która nie wymaga za dużo myślenia, to Heores of the Storm jest dla Was. Jeśli szukacie dobrej efektownej bijatyki, która spędzi wam sen z oczu i zrobi z was mistrzów strategii to Heroes of the Storm... też jest dla Was.
A i jeszcze jedno. Muzyka autorstwa Glenna Stafforda & Jasona Hayesa. Co Wam będę mówić, posłuchajcie sami w nagranej recenzji.
Zobacz także
2015-07-10, godz. 09:57
[11.07.2015] Toren
No to się teraz wpakowałem jak śliwka w kompot. A sam chciałem. Wiecie: artystyczna wizja, inspiracje kultowym ICO, do tego z Brazyli czyli mamy powiew egzotyki - idealne połączenie, wydawało się... I cały problem polega na tym, że…
» więcej
2015-07-09, godz. 16:55
[11.07.2015] Przegląd tygodnia
O tym, że świat zwariował, wiadomo od dawna: no bo jak inaczej wytłumaczyć, że gry z tak zwanym "wczesnym dostępem" - czytaj: niedokończone, w produkcji - sprzedają się w milionowych nakładach. Głównie tak zwane survivale, czego…
» więcej
2015-07-09, godz. 16:54
[11.07.2015] Toren
No to się teraz wpakowałem jak śliwka w kompot. A sam chciałem. Wiecie: artystyczna wizja, inspiracje kultowym ICO, do tego z Brazyli czyli mamy powiew egzotyki - idealne połączenie, wydawało się... I cały problem polega na tym, że…
» więcej
2015-07-09, godz. 16:53
[11.07.2015] J-Stars Victory VS+ [PS4]
Andrzej (czyli kolega z redakcji) po raz kolejny uraczył mnie grą, skierowaną do specyficznego grona fanów wszystkiego z literą "J" przed nazwą właściwą. Chodzi tu o daleki Kraj Kwitnącej Wiśni i ich niezrozumiałe dla zwykłego…
» więcej
2015-07-08, godz. 16:30
[11.07.2015] Jak rząd nowe technologie odkrył...
Jeżeli nie wiecie, jaka była pierwsza w historii polska aplikacja napisana na "inteligentny zegarek" Apple - to wystarczy włączyć rozmowę i wszystko Wam nasz ekspert od nowych technologii Radek Lis opowie. Jak to zwykle u nas, nie brakuje…
» więcej
2015-07-03, godz. 17:18
[04.07.2015] Ronin [PC]
"Każdy dobry fort musi mieć lukę, która zwabi wroga." Cytat z wielkiego klasyka Akiry Kurosawy, filmu "Siedmiu samurajów", pasuje do Ronina jak ulał. Gra ta jest bardzo wymagająca, ale daje niewyobrażalną satysfakcję. Zwłaszcza…
» więcej
2015-07-03, godz. 16:34
[04.07.2015] Giermasz #147 - Giermasz Action Edition
Tak jak tydzień temat, ten Giermasz również poświęcamy konkretnemu gatunkowi gier - tym razem aż trzy recenzje: dwie produkcje wypełnione akcją po brzegi, trzecia przygodowa "z przymrużeniem oka". Narosło nam trochę zaległości…
» więcej
2015-07-03, godz. 16:27
[04.07.2015] Ronin [PC]
"Każdy dobry fort musi mieć lukę, która zwabi wroga." Cytat z wielkiego klasyka Akiry Kurosawy, filmu "Siedmiu samurajów", pasuje do Ronina jak ulał. Gra ta jest bardzo wymagająca, ale daje niewyobrażalną satysfakcję. Zwłaszcza…
» więcej
2015-07-03, godz. 15:43
[04.07.2015] Rach, ciach - i szlus
Dopiero co na komputerach PC zadebiutowała polska gra Ronin - od nas, co sprawdzicie w recenzjach, dostała wysoką notę - a nasz ekspert Michał Król z portalu HCgamer opowiada o kulisach powstania tej produkcji. Poza tym, sprawdzamy…
» więcej
2015-07-03, godz. 15:42
ARCHIWUM 2015, lipiec
» więcej