Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
"Hej, ostatnio grałam w fajną grę na tablecie" - "Tak? Jaką" - "Earthcore Shattered Elements" - "Co?". No właśnie, jeżeli nawet angliście wymowa nazwy gry nie przychodzi naturalnie to chyba coś jest nie tak. Zwłaszcza, jak robi ją polskie studio. Skróćmy ją więc - Earthcore - o Boże - Earth-Core, "Jądro Ziemi", to darmowa gra mobilna na system iOS czyli na iPady. W przyszłości mają się pojawić jeszcze wersje na Androida i Windows ale na razie bez wynalazków Steve'a Jobsa nie pogramy. Gra wielka jak cegła, bo waży ponad 700MB. Średnio aplikacje i gry mają tak po sześćdziesiąt do stu mega. Earthcore jest 10 razy cięższe, a jest grą karcianą...
GIERMASZ-Recenzja Earthcore: Shattered Elements

Zasada jest prosta: woda wygrywa z ogniem, ogień z ziemią, ziemia z wodą - wszystko wygrywa z pyłem. Coś jak "kamień, papier, nożyce". Różnica jest taka, że nasze "nożyce" mogą dostać specjalne zdolności, które pozwolą im uciec, pomóc koledze czy spowodować duże straty u przeciwnika, bez względu na wynik pojedynku. Do tego dostajemy jeszcze historię utrzymaną w klimacie mrocznego fantasy i możliwość uczestniczenia w turniejach.

Pomimo wad, takich jak tutorial (samouczek) w formie filmów do oglądania, zupełnie niezrozumiałe oczekiwanie na ulepszenie bohaterskich kart, fabuła tylko w formie tekstu między pojedynkami czy nudna muzyka - Earthcore jest zaskakująco wciągające. Trochę trwa strategiczne kombinowanie, a i tak rozgrywka jest ułożona w taki sposób, że każdy Dawid Goliata może przy odrobinie sprytu pokonać. Acha, i narratorem jest kultowy dla graczy Piotr Fronczewski...

Mam wrażenie, że Earthcore to produkcja gdzieś z pogranicza zabijacza czasu w komórce a rozbudowanej super produkcji - za duża na tablety, za mała na konsole. Ale jak na "darmówkę" (z nienachalnymi mikropłatnościami) - świetna!

Zobacz także

2016-01-15, godz. 15:07 [16.01.2016] Red Game Without A Great Name [PC] Tytuł gry czasami powstaje na samym końcu jej tworzenia. Przynajmniej tak musiało być z polskim Red Game Without a Great Name od studia iFun4all. Tak, gra jest czerwona - i chodzi nie tylko o jej wygląd, ale też o kolor emocji, które… » więcej 2016-01-15, godz. 14:35 [16.01.2016] Red Game Without A Great Name [PC] Tytuł gry czasami powstaje na samym końcu jej tworzenia. Przynajmniej tak musiało być z polskim Red Game Without a Great Name od studia iFun4all. Tak, gra jest czerwona - i chodzi nie tylko o jej wygląd, ale też o kolor emocji, które… » więcej 2016-01-15, godz. 13:36 [16.01.2016] Underrail [PC] O Matko! Jaki trafił mnie zaszczyt... Recenzuję najnowszą część Fallouta. A nie, czekaj... Gdzie trójwymiar? Gdzie widzenie z pierwszej osoby? Co tu robi znowu rzut izometryczny? Tak to przynajmniej wygląda na początku. Niektórzy… » więcej 2016-01-15, godz. 13:35 [16.01.2016] Underrail [PC] O Matko! Jaki trafił mnie zaszczyt... Recenzuję najnowszą część Fallouta. A nie, czekaj... Gdzie trójwymiar? Gdzie widzenie z pierwszej osoby? Co tu robi znowu rzut izometryczny? Tak to przynajmniej wygląda na początku. Niektórzy… » więcej 2016-01-15, godz. 13:30 [16.01.2016] Chaos Reborn [Mac] Chaos odrodzony... "Chaos Reborn"... Julian Gollop, brytyjski twórca m.in. X-COM przy pomocy finansowania społecznościowego wskrzesił swoją grę z 1985 roku "Chaos: The Battle of Wizards". Dostaliśmy strategię turową w świecie magów… » więcej 2016-01-15, godz. 13:28 [16.01.2016] Chaos Reborn [Mac] Chaos odrodzony... "Chaos Reborn"... Julian Gollop, brytyjski twórca m.in. X-COM przy pomocy finansowania społecznościowego wskrzesił swoją grę z 1985 roku "Chaos: The Battle of Wizards". Dostaliśmy strategię turową w świecie magów… » więcej 2016-01-15, godz. 13:10 [16.01.2016] Polskie hity Metacritic 2015 Powoli kończy się czas różnorakich podsumowań roku 2015, więc na początek krótko o najlepiej ocenianych polskich produkcjach - dzięki serwisowi Metacritic mamy uśrednione dane z wielu recenzji. Zaskoczenia, jak zapewnia Michał Król… » więcej 2016-01-15, godz. 13:08 ARCHIWUM 2015 » więcej 2016-01-15, godz. 13:06 ARCHIWUM 2015 » więcej 2016-01-15, godz. 13:05 ARCHIWUM 2015, grudzień » więcej
491492493494495496497