Jak to możliwe, że światowa korporacja tworząca znakomite gry, jest tak mało obecna w Polsce? W tym Giermaszu dyskutujemy o Nintendo, gdy miliony graczy wspominają zmarłego niedawno bardzo lubianego prezesa tej firmy. Coraz śmielej wchodzimy na tereny dotychczas zarezerwowane dla graczy "niedzielnych", czyli w tym Giermaszu recenzujemy produkcję na tablety. I to w dodatku polską i wcale nie taką banalną, a solidnie napisaną i wymyśloną "karciankę". Zaprzyjaźniona dziennikarka radiowa Agata Hawrylczuk pobrała Earthcore: Shattered Elements na swoje urządzenie z literką "i" z przodu - bo to produkcja darmowa na starcie z mikropłatnościami - i jak najbardziej poleca. Michał Król z portalu HCgamer w podwójnej roli: po pierwsze jako recenzent przyzwoitej ścigałki F1 2015 - szkoda tylko, że gra o królowej sportów motorowych jakaś taka uboga pod względem trybów rozgrywki, chociaż jeździ się fajnie. Michał w kąciku Gramy po polsku oczywiście opowiada także o naszych grach, między innymi o tym, co się dzieje z Franko 2. Radek Lis w dziale Technologie tym razem ma niezły kosmos i leci aż na Pluton. W dziale Stare, ale jare polecamy klasykę gatunku ścigałek, czyli Pole Position. A wkładem Andrzeja Kutysa w ten Giermasz jest przemycenie hitu samego Davida Hasselhoffa...
Na kolejną audycję zapraszamy już w najbliższą sobotę 25 lipca o 6 rano w Radiu 94i4 (w technologii DAB+, na stronie Radia 94i4 oraz przez aplikacje na iOS i Androida) - i na także na stronie Giermaszu. Później retransmisja w Radiu Szczecin w nocy z poniedziałku na wtorek (wakacyjna zmiana) 27 lipca od 00 do 1 w nocy.
I tak co tydzień - premiera w każdą sobotę w Radiu 94i4, retransmisja w nocy z poniedziałku na wtorek w Radiu Szczecin.
Na kolejną audycję zapraszamy już w najbliższą sobotę 25 lipca o 6 rano w Radiu 94i4 (w technologii DAB+, na stronie Radia 94i4 oraz przez aplikacje na iOS i Androida) - i na także na stronie Giermaszu. Później retransmisja w Radiu Szczecin w nocy z poniedziałku na wtorek (wakacyjna zmiana) 27 lipca od 00 do 1 w nocy.
I tak co tydzień - premiera w każdą sobotę w Radiu 94i4, retransmisja w nocy z poniedziałku na wtorek w Radiu Szczecin.
Zobacz także
2015-06-12, godz. 12:01
[13.06.2015] Invisible, Inc. [Mac]
"Lubisz XCOM-a to Ci się spodoba". Tak brzmiało moje pierwsze zetknięcie z Invisible, Inc. Trochę było w nim prawdy ale niedużo. Invisible, Inc. to strategia turowa z elementami RPG. Tak jak w XCOMie, śmierć jednego, dobrze wyposażonego…
» więcej
2015-06-12, godz. 11:52
[13.06.2015] Invisible, Inc. [Mac]
"Lubisz XCOM-a to Ci się spodoba". Tak brzmiało moje pierwsze zetknięcie z Invisible, Inc. Trochę było w nim prawdy ale niedużo. Invisible, Inc. to strategia turowa z elementami RPG. Tak jak w XCOMie, śmierć jednego, dobrze wyposażonego…
» więcej
2015-06-12, godz. 11:49
[13.06.2015] Invisible, Inc. [Mac]
"Lubisz XCOM-a to Ci się spodoba". Tak brzmiało moje pierwsze zetknięcie z Invisible, Inc. Trochę było w nim prawdy ale niedużo. Invisible, Inc. to strategia turowa z elementami RPG. Tak jak w XCOMie, śmierć jednego, dobrze wyposażonego…
» więcej
2015-06-05, godz. 15:00
[06.06.2015] Pepperoni na krzemowym cieście
Pudełko od pizzy, które jest równocześnie projektorem... gdzie można znaleźć takie cuda, to wie nasz ekspert od nowych technologii Radek Lis. Rozmawiamy także o tematach poważniejszych, na przykład o jesiennej premierze Windowsa…
» więcej
2015-06-05, godz. 15:00
ARCHIWUM 2015, czerwiec
» więcej
2015-06-05, godz. 14:57
[06.06.2015] Pytania i odpowiedzi
Co zrobi Techland - czy będzie Dying Light 2, dlaczego prace nad Hellraid zawieszono i co z marką Call of Juarez? Między innymi na te pytania odpowiada Michał Król z portalu HCgamer.pl . Jak zawsze ma najnowsze informacje o polskiej branży…
» więcej
2015-06-05, godz. 14:33
[06.06.2015] Star Horizon [PC]
Od zarania dziejów ludzie tłukli się między sobą, co przerabiałem w setkach gier wszelakich gatunków - od strategii po zwykłe strzelaniny. Konflikty to pokarm dla scenarzystów i graczy, a największymi bataliami mogły się zawsze…
» więcej
2015-06-05, godz. 14:23
[06.06.2015] Turbo Esprit (1986 r.)
W 1986 roku ta gra po prostu "rozgromiła" graczy: mieliśmy super "furę", wielkie otwarte miasto (!) i do tego widok z oczu kierowcy. Turbo Esprit, wydane przez Durell Software w tamtych czasach było grą, która po prostu zachwycała…
» więcej
2015-06-05, godz. 14:04
[06.06.2015] Giermasz #143 - Skromniej nie znaczy gorzej
W tej audycji wyruszamy w kosmos, Michał Król przetestował udaną, mniejszą polską produkcję Star Horizon, przeniesioną z tabletów na PC-ty (swoją drogą, co za czasy, czy nie powinno być ewentualnie odwrotnie?). Andrzej Kutys przypomniał…
» więcej
2015-06-05, godz. 13:22
ARCHIWUM 2015, czerwiec
» więcej