Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
Konkretnej daty jeszcze nie ma, ale wydawca zapewnia, że to kwestia raptem kilku tygodni i posiadacze PC-towej wersji gry Batman: Arkham Knight będą wreszcie mogli pobrać z sieci dużą "łatkę", która wreszcie naprawi ogromną ilość błędów technicznych wersji na "blaszaki". Bo na konsolach śmiga i to bardzo dobra gra, ale na komputerach po premierze była niestety chwilami niegrywalna.


Kolejna gra pada ofiarą wirusa "przesuwamy-premierę-bo-jeszcze-musimy-dopracować". Tym razem trafiło na Tom Clancy's Rainbow Six: Siege, kooperacyjną strzelankę w której walczymy w niewielkich pomieszczeniach. Twórcy tego tytułu tłumaczą, że w czasie wewnętrznych testów okazało się, że coś tam można jeszcze poprawić. Przesunięcie premiery nie jest na szczęście bardzo długie - z połowy października tego roku na początek grudnia.

I jeszcze coś ze stajni Ubisoftu: reżyser kolejnej odsłony ich flagowej serii o Zabójcach i Templariuszach, czyli Assassin's Creed: Syndicate zapewnia, że najnowsza produkcja "nie będzie brała siebie tak poważnie". Zdaniem Scotta Phillipsa, ogrywając jeszcze jeden tytuł z długaśnej serii nie raz się uśmiechniemy, wybuchniemy śmiechem - a przede wszystkim, dzięki nowinkom w mechanice rozgrywki, będziemy się świetnie bawić.

14 milionów pudełek w sklepach - tak, kilka lat po premierze wygląda sytuacja ze sprzedażą jednego z najlepszych sandboxów w historii czyli Red Dead Redemption. Opowieść o zmierzchu dzikiego zachodu jest świetna, a że zarobiła, to powstaje kontynuacja. Jaka będzie, kiedy premiera - szefostwo studia Rockstar nie puszcza pary z ust. Ostatnio za to pochwalili się właśnie tą okrągłą czternastką.


Następca jednej z najlepszych serii jRPG - japońskich gier RPG - czyli Persona 5 zadebiutuje jeszcze w tym roku. Co prawda, póki co, przedstawiciel wydawcy informował o premierze w USA, ale jest szansa, że uda się to i w naszym zakątku świata. Na razie graczom pokazano dosłownie kilka filmików, bo - jak tłumaczą Japończycy - nie chcą zawieść oczekiwań, ale i tak sprawa jest prosta - to ma być boska produkcja!

Kupujesz konsolę Xbox One, a grasz na niej w gry ze starszego Xboxa 360 - czyli Microsoft cały czas majstruje przy swoim szumnie ogłoszonym programie wstecznej kompatybilności. Co więcej, jak przyznała jedna z grubych ryb w firmie, być może na Xbox One uda się także odpalić gry jeszcze ze stareńkiego Xboxa, czyli pierwszej konsoli, jaką wyprodukował gigant z Redmont.

A czy zagłosowaliście już w ankiecie, jaką w sieci opublikował japoński gigant, czyli Konami? Pytanie graczy o to, w co i jak chcieliby grać staje się coraz modniejsze, więc korporacja pyta, za jakie kolejne odsłony serii z ich bogatego portfolio chcielibyście zagrać. Ankietę znajdziecie tutaj. Giermasz nie ujawnia swoich typów... a przynajmniej tyle, że polatałoby się znowu wielkimi robotami...

Zobacz także

2015-06-12, godz. 12:03 [13.06.2015] Kholat [PC] Nic nie zapowiadało tragedii. Dla grupy 10. doświadczonych alpinistów, narciarska wyprawa w góry północnego Uralu miała być tylko rozgrzewką. Przywódca, Igor Diatłow, planował bowiem dużo trudniejszą eskapadę do Arktyki. Mieli… » więcej 2015-06-12, godz. 12:01 [13.06.2015] Invisible, Inc. [Mac] "Lubisz XCOM-a to Ci się spodoba". Tak brzmiało moje pierwsze zetknięcie z Invisible, Inc. Trochę było w nim prawdy ale niedużo. Invisible, Inc. to strategia turowa z elementami RPG. Tak jak w XCOMie, śmierć jednego, dobrze wyposażonego… » więcej 2015-06-12, godz. 11:52 [13.06.2015] Invisible, Inc. [Mac] "Lubisz XCOM-a to Ci się spodoba". Tak brzmiało moje pierwsze zetknięcie z Invisible, Inc. Trochę było w nim prawdy ale niedużo. Invisible, Inc. to strategia turowa z elementami RPG. Tak jak w XCOMie, śmierć jednego, dobrze wyposażonego… » więcej 2015-06-12, godz. 11:49 [13.06.2015] Invisible, Inc. [Mac] "Lubisz XCOM-a to Ci się spodoba". Tak brzmiało moje pierwsze zetknięcie z Invisible, Inc. Trochę było w nim prawdy ale niedużo. Invisible, Inc. to strategia turowa z elementami RPG. Tak jak w XCOMie, śmierć jednego, dobrze wyposażonego… » więcej 2015-06-05, godz. 15:00 [06.06.2015] Pepperoni na krzemowym cieście Pudełko od pizzy, które jest równocześnie projektorem... gdzie można znaleźć takie cuda, to wie nasz ekspert od nowych technologii Radek Lis. Rozmawiamy także o tematach poważniejszych, na przykład o jesiennej premierze Windowsa… » więcej 2015-06-05, godz. 15:00 ARCHIWUM 2015, czerwiec » więcej 2015-06-05, godz. 14:57 [06.06.2015] Pytania i odpowiedzi Co zrobi Techland - czy będzie Dying Light 2, dlaczego prace nad Hellraid zawieszono i co z marką Call of Juarez? Między innymi na te pytania odpowiada Michał Król z portalu HCgamer.pl . Jak zawsze ma najnowsze informacje o polskiej branży… » więcej 2015-06-05, godz. 14:33 [06.06.2015] Star Horizon [PC] Od zarania dziejów ludzie tłukli się między sobą, co przerabiałem w setkach gier wszelakich gatunków - od strategii po zwykłe strzelaniny. Konflikty to pokarm dla scenarzystów i graczy, a największymi bataliami mogły się zawsze… » więcej 2015-06-05, godz. 14:23 [06.06.2015] Turbo Esprit (1986 r.) W 1986 roku ta gra po prostu "rozgromiła" graczy: mieliśmy super "furę", wielkie otwarte miasto (!) i do tego widok z oczu kierowcy. Turbo Esprit, wydane przez Durell Software w tamtych czasach było grą, która po prostu zachwycała… » więcej 2015-06-05, godz. 14:04 [06.06.2015] Giermasz #143 - Skromniej nie znaczy gorzej W tej audycji wyruszamy w kosmos, Michał Król przetestował udaną, mniejszą polską produkcję Star Horizon, przeniesioną z tabletów na PC-ty (swoją drogą, co za czasy, czy nie powinno być ewentualnie odwrotnie?). Andrzej Kutys przypomniał… » więcej
522523524525526527528