Extra Giermasz
Radio SzczecinRadio Szczecin » Extra Giermasz
"Jesteście fajni, zrobiliście dobrą "jedynkę" - no niech będzie, macie..." - czyli gracze błyskawicznie ufundowali powstanie drugiej części gry RPG Divinity: Original Sin. Dość powiedzieć, że aby osiągnąć cel - 500 tysięcy "zielonych" - potrzeba było raptem kilkunastu godzin, a zbiórka trwa. Co ciekawe, twórcy poradziliby sobie i bez tego wsparcia, ale dzięki dodatkowym funduszom oczywiście gra będzie bardziej dopracowana.

Znakomite oceny - "achy i ochy" płynące dosłownie zewsząd - gigantyczny, ponad 300-tu milionowy budżet i 240-to osobowy zespół: to się po prostu nie mogło nie udać... To już oficjalnie, Wiedźmin III: Dziki Gon sprzedał się w 6-cio milionowym nakładzie na całym świecie. A przecież jeszcze będą duże dodatki, może i promocje - a i święta zbliżają się nieubłaganie... Trzymamy kciuki za przynajmniej "dychę".


Co dalej będzie robić studio CD Projekt RED, oprócz dopieszczania przygód Geralta z Rivii - więcej na ten temat w dziale Gramy po polsku w programie z 29 sierpnia.

Dodajmy, że mówimy tam po raz kolejny o innej polskiej super-produkcji, czyli Dying Light. Efektowna rozwałka zombie doczeka się wkrótce dużego dodatku The Following - a, co ciekawe, acz ostatnio nieco niemodne, jeżeli nie jesteście pewni kupić-nie kupić, to właśnie wyszło demo Dying Light na wszystkich platformach. Według informacji prasowej zawiera 3 godziny rozgrywki.


Jeżeli cały czas gracie, to wiecie, a jeżeli ostatnio pudełko z Diablo III przykurzyło się na półce - to odpalajcie znowu, właśnie wyszedł najnowszy patch do gry. I nie chodzi tutaj wyłącznie o jakieś drobne poprawki: mowa i o nowej krainie, dodatkowych możliwościach wykuwania ekwipunku, itd. itp. Patch o numerze 2.3.0 jest dostępny na razie na PC-tach.

A propos "blaszaków" - jeżeli jesteś fanem serii Assasins Creed, to w najnowszą odsłonę z podtytułem Syndicate na komputerze zagrasz miesiąc później niż posiadacze konsol. Chodzi o problemy z wydajnością, które dotknęły poprzednie Unity właśnie na "blaszakch". Tym razem wydawca chce tego uniknąć. Chociaż - odsyłamy do naszej recenzji Assasins Creed: Unity - na naszym redakcyjnym komputerze działała całkiem dobrze.

Nie kończymy wątku PC-tów: w sieci można obejrzeć pierwszy krótki film i trochę obrazków ze specjalnego moda do słynnego gangsterskiego sandboxa GTA V. Nazywa się "Toddyhancer" i z komputerowej grafiki robi coś na kształt grafiki fotorealistycznej. Ale "blaszak" dostaje w kość, więc trzeba mieć odpowiednio mocną maszynę. Przy czym, mod dopiero powstaje i nie wiadomo, kiedy będzie gotowy.

Tymczasem na konsolach nowej generacji PlayStation 4 i Xbox One zadebiutowała odświeżona wersja gry z poprzedniej generacji czyli Dishonored: Definitive Edition. Oglądamy filmiki porównujące dwie wersje... i szczerze mówiąc, chociaż reedycja wygląda nieco lepiej, to ogromnej poprawy jakości grafiki się nie spodziewajcie. Z tym, że jeżeli jeszcze nie graliście, to oczywiście sama gra niezmiennie pozostaje naprawdę bardzo fajna.


Zobacz także

2015-11-24, godz. 15:50 [28.11.2015] Need for Speed [PS4] Jakoś tak się złożyło, że zazwyczaj w recenzowanych produkcjach staram się doszukać głównie pozytywów - nawet jeżeli nie do końca mi się podobają, staram się znaleźć coś, co może być wartością dla innych graczy. Na zasadzie… » więcej 2015-11-24, godz. 15:46 [28.11.2015] Star Wars: Battlefront [PS4] Pju, pju, pju. Headshot z blastera, wybiegam z bazy, w grupę szturmowców Imperium rzucam granat uwalniający potężną energię i przebijając się przez śniegową zaspę kątem oka dostrzegam kroczącego robota bojowego AT-ST. Będzie… » więcej 2015-11-24, godz. 15:46 [28.11.2015] Need for Speed [PS4] Jakoś tak się złożyło, że zazwyczaj w recenzowanych produkcjach staram się doszukać głównie pozytywów - nawet jeżeli nie do końca mi się podobają, staram się znaleźć coś, co może być wartością dla innych graczy. Na zasadzie… » więcej 2015-11-24, godz. 15:41 [28.11.2015] Call of Duty: Black Ops III - multiplayer [PS4] Recenzję Call of Duty: Black Ops III celowo podzieliłem na dwie części, bo ciężko jest w krótkim czasie ograć dokładnie kampanię i spróbować swoich żenujących sił w rozgrywkach sieciowych. W Giermaszu #166 przedstawiłem zabawę… » więcej 2015-11-20, godz. 17:10 [21.11.2015] Quake (1996 r.) Rok 1996 to kolejny krok milowy w gatunku trójwymiarowych strzelanin. Po wielkim sukcesie Dooma, amerykańskie studio id Software wydało kolejnego FPS-a, który wyznaczał górne granice gatunku. Panie, panowie, na arenę wchodzi Quake… » więcej 2015-11-20, godz. 17:06 [21.11.2015] Pod gradobiciem nagród Mamy grad nominacji - czy będzie też grad nagród? Wiedźmin III: Dziki Gon jest na dobrej drodze, aby pobić przynajmniej dwa rekordy gali Game Awards 2015: bo już mają 7 nominacji, więc liczymy, że i laury będą - o czym opowiada… » więcej 2015-11-20, godz. 16:05 [21.11.2015] The Book of Unwritten Tales 2 [PS4] W tym przypadku recenzja będzie właściwie tylko formalnością. Czy raczej - oceną, jak gra się w tę produkcję w wersji na konsolę. Bo przygodówkę point'n'click The Book of Unwritten Tales 2 już Wam przedstawiliśmy … » więcej 2015-11-20, godz. 15:15 [21.11.2015] The Book of Unwritten Tales 2 [PS4] W tym przypadku recenzja będzie właściwie tylko formalnością. Czy raczej - oceną, jak gra się w tę produkcję w wersji na konsolę. Bo przygodówkę point'n'click The Book of Unwritten Tales 2 już Wam przedstawiliśmy … » więcej 2015-11-20, godz. 13:33 [21.11.2015] Tales of Zestiria [PS4] Tales of Zestiria to naprawdę fajna gra. W kategorii jRPG to jakieś "siedem-w-okolicach-ośmiu". I teraz pewnie zastanowiliście się, dlaczego właśnie złamałem niepisaną recenzencką zasadę, aby potrzymać nieco czytelnika w niepewności?… » więcej 2015-11-20, godz. 09:43 [21.11.2015] Przegląd tygodnia Nowe przygody Lary na sklepowych półkach: i chociaż recenzje są dobre bądź bardzo dobre, to wyniki sprzedaży budzą niepokój. Na bardzo ważnym brytyjskim rynku Rise of the Tomb Rider nie radzi sobie dobrze i przegrywa z innymi wielkimi… » więcej
499500501502503504505